2010. október 14., csütörtök

Csütörtök - Kémeri fúvósok

A vendég testvérek hátraszorultak, de középre kerültek

A tegnap este miután hazajöttem a bibliaóráról, ahol Tomka János(8 gyermek édesapja és mind a 8 fiú, a legidősebb 13 éves) és Schneider Károly derecskei testvérek szolgáltak, meghallgattam a frissen vásárolt(Pardi Félix révén) kémeri CD-t. Az egyik kedvenc énekem is rajta van amit a 12. szám második felében találtam meg. Itt (ha már lehalkítottad a lejátszót) bele lehet hallgatni és a szöveget is "beképeltem" a Cd borítóval együtt.


1 megjegyzés:

  1. Meg mielott elolvastam volna a szoveget megpillantottam az eneket es egybe eszembe jutott hogy a kedvenc eneked:),mikor mi is szoktuk enekelni mindig eszembe jut hogy a kedvenced.Az UR Aldjon(Gertrud)

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...