2007. december 14., péntek

Csütörtök

A tegnap átlógott a mába, ezért írok csak most. Ugyanis hajnali félkettőkor érkeztem haza Kolozsvárról. Délután idejében elindultam Zilahon keresztül uticélom felé, de Evódiáéknál megálltam egy időre. Bajban volt a számítógépük, helyesebben szólva a nyomtatójuk. A gép nem kommunikál a nyomtatóval amióta egy kétes összetételű mellékletet akartak kinyomtatni. Mondanom sem kell hogy windows alapú gépről vam szó. Milyen érdekes hogy a feleségem(pedig ő sem egy informatikus) gépe(Mepis Linux) immár 3 éve stabilan állja a külső-belső rohamokat(most éppen anyósom gyötri) és még nem omlott össze, ellenben akinek windowsa van ennyi idő alatt többször is format c: -re kénysszerül. Mondtam én a húgomnak is hogy térjen át a linuxra, meg is próbálta, de úgy látom hogy 30 felett ez már nem olyan...:) kivéve Szabó Huber Ildikót aki gyorsan tanul. Ő a nagyon puritán kinézetű dsl disztróval(gyenge gépe nem bírja a fejlettebbet) birkózik. Végül is nem volt idő arra hogy újra telepítsük a vindózt(ezt már csak így írom), így maradt a baj, de ott hagytam mellé egy jó videót(A Föld kora), amit érdemes megnézni...
Este hétre érkeztem Kolozsvárra, fél nyolckor kezdődött az egyetemisták ifiórája amire hívtak és tizenegyig tartott. Nem csak az én hibámból... :) Arra kértek hogy a Bírák 13-16.-ig terjedő szakaszt "rágjuk át" ami Sámson életéről szól. Becsületükre legyen mondva, kitartottak végig kiv éve azokat akik az utolsó buszjáratot még elakarták érni... Összességében nézve hasznos együttlétünk volt melyet imádságokkal zártunk. Az Úr tegye gyümölcsözővé a hallott igét!!!

3 megjegyzés:

  1. ebből nem változtál. Ugyanúgy provokálsz (ne írjam bosszantanál:)mint gyerekkoromban:P De nem baj, én változtam!:):):):)

    VálaszTörlés
  2. Senkinek(az öcsémen kívül) nincs még egy olyan húga mint nekem. Evódia egy külön szám. Igaz hogy a linux nem a szíve csücske de vág az esze... mint borotva. Átlát még rajtam is a kis huncut. A provokációnak sem ül fel...

    VálaszTörlés
  3. Hát ez meg most meg jó eleven szén a fejemre, mi?!:D
    Köszönöm. Még jól is esik:)Áldjon az Úr, kedves bátyám!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...