2007. december 11., kedd

Kedd

Mint a tegnapi bejegyzésből is kitünt, a feleségemnek jelesre sikerült vizsgáznia matematikából, de ezen kívül van még mire készülni. Ezért is tanul szegény(?) reggeltől estig. Hála az Úrnak van aki segítsen neki a gyermek felügyeletben, és én is amennyire tőlem telik segítem(pl.imádkozom vele és érte, meghallgatom..., vigyázok én is a lányokra,stb.) hogy ne bukjon meg :), de hát eddig mindig túlteljesített...
Délután bementünk Margittára Jéminával hogy vásároljunk ezt-azt és egyuttal Grétiéknek is átadtam a zsák pityókát(a szülei küldték neki még okt. végén Bölönből) amit október végétől őriztem a pincében. Sajnos nem tudtam több időt maradni hogy jobban átlássam a helyzetüket, de megígérték hogy a héten jönnek Érszőllősre és akkor beszélgetünk...
Ma este is imaközösségünk volt, amelyen kilencen vettünk részt és magunk után az Úr elé hoztuk a gyergyói missziót, Novák Zsoltot, a barótiakat, Kónya Emesét, Sepsiszentgyörgyről Kiss Zoltán feleségét, Jutkát és még másokat is hogy az Úr adjon nekik erőt, gyógyulást, türelmet és győzelmeket.
Ha az Úr is megsegít akkor csütörtök este kolozsváron leszek egy ifjúságin ahová Joó Zoli hívott, akivel közeli munkatársak és barátok voltunk(maradtunk) még a ROMABISZ-ban. Szombaton missziókerületi gyülésre megyek Szalárdra, vasárnap pedig Debrecenben a szappanos utcai Baptista Gyülekezetben fogok szolgálni evangelizáción, amire a bemerítés alkalmából kerül sor. Van tehát imatéma bőven akár magamra akár másokra gondolok. Az Úr hallgassa meg a könyörgésünket!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...