2007. december 19., szerda

Szerda

A hétfői bejegyzés után folyamatosan érkeznek a gratulációk és jókívánságok :) még telefonon is, amelyeket ezúton is nagyon szépen köszönünk és kérjük a további ima támogatást. Az én feleségem egy csodálatos teremtés, igazi áldás nekem... onnan fentről!!! Hálás vagyok érte az Úrnak!
Ma délután több megbeszélésünk is volt a gyülekezet ügyeiben(temetés, ünnepek, támogatás, ajándékok stb.) amelyek eléggé lekötöttek, de azért jutott idő a pihenésre is.
Este hétre Jéminával mentünk Micskére bibliaórára, ahol a ma esti igét olvastam fel a Mikeás 5:1-4a -ból. A szolgálat középpontjában a Messiás jövetele, uralma és áldása volt. Az imádságoknak nagyon örültem mert azt jelezték hogy az üzenet célba ért. Áldassék az Úr neve!!!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Testvérem!

    Én is szeretnék gratulálni neked/nektek. Az Úr áldja meg kedves családodat és vigyázzon a kis magzatra, hogy születése és elkövetkezendő élete legyen örömére úgy tágabb családtagjaidnak mint az Úrnak. Ámen!

    Testvéred az Úrban,
    Kiss Zoltán

    VálaszTörlés
  2. Kedves Testvérem!

    Én is üdvözöllek titeket. Kívánom, hogy az Úr őrizze meg a kis magzatot, hogy amikor megszületik, élhessen Isten dicsőségére veletek együtt.

    Szeretettel,
    Kiss Zoltán

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...