2007. december 21., péntek

Péntek

Sajnos a tegnap lekapcsoltak a ROMTELECOM hálózatáról, úgy hogy engem lehetetet, ugyan hívni de én nem hívhattam senkit, így nem volt internet. Ma már előre kifizettem a havi bért és ezért ismét írhatok. Mivel régi hagyományos internet kapcsolatom van, ezért a későbbiekben is lehet fennakadásokra számítani, de azért igyekszem...
Megvolt a tegnap az első temetésem itt a faluban. Voltunk vagy 50-en összesen, többnyire a gyülekezetből. Mivel egy kiesett tagról volt szó aki a faluban sem örvendett köztiszteletnek, csak kevesen tették tiszteletüket, de azért hangzott az evangélium. Úgy vettem észre hogy errefelé nem csinálnak nagy ügyet a temetésből. Itt a faluban nincsenek zászlók, halottas szekér, sem egyéb temetési kellékek, hanem egyszerű és alkalmi módon állnak hozzá a szertartáshoz. Mintha minél hamarabb szeretnének túl lenni rajta... Ez az ember érzése... Ahány falu annyi szokás...
Estére elmentünk Béla testvérrel szokás szerint Kéczbe, ahol a bibliaóra után megtartottuk az első(az én részvételemmel) testvéri órát. El is húzódott kilenc óráig... Több mindent kellett újra fogalmazni, átértékelni, leszögezni, hogy a lelki megújulás felé haladjunk. Az egyik határozatunk az volt pl. hogy csak azok vehetnek úrvacsorát akik az azt megelőző testvéri órán résztvettek és rendben voltak lelkileg. Remélem hogy a nekibuzdulás és elkötelezettség meghozza gyümölcsét a közösség lelki életében is.

Ma(pénteken) Margittán elintéztem a romtelecomot, meglátogattam Juhász Efraimékat(a felesége Sikó Gréti, Bölönből) akikkel elbeszélgettünk, igét olvastunk és imádkoztunk.Az ő első gyerekük majdnem egyszerre fog születni a mi 5. gyerekünkkel, ha az Úr is úgy akarja.. :) Még vásároltam ezt-azt és hazajövet kicseréltem a gázpalackot, mert a jelenlegi fogytán van... MIndjárt készülök a ma esti bibliaórára és hiszem hogy nem hiába, mert a testvérek nagyon "éhesen" és "szomjasan" szoktak eljárni még hétköznap is a gyülekezetbe...

Áldott adventet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...