2007. december 12., szerda

Szerda

Visszatértem(immár nem először) a jól bevált régi kattogós billentyűzethez(IBM, 1995.ből), mert a többitől már elfáradtam. Ugyanis nem minden jó ami új... Igaz hogy ez a régi(ebben a műfajban 12 év matuzsálemi kor) billentyűzet 1 kg-ot nyom, de stabil. Nem csúszkál ide oda az asztalon mint az elődje, nem ragadt még egyszer se be a billentyűje mint a másiknál, nem felejti el hogy mit nyomtam, mint az a vezetéknélküli billentyűzet, amely az elem gyengülésekor felejtette el a karaktereket stb. stb. Volt nekem egyébként már hajtogatható, feltekerhető, leönthető billentyűzetem is, de most úgy vagyok ezekkel hogy mégis csak jobb a régi... Hol van már az első gépem....? A billentyűzet viszont most is verhetetlen, helyesebben: ez verhető csak igazán...:) Elgondolkodtató ez egy olyan világban és olyan korszakban ahol minden azt harsogja hogy ami régi az ósdi, vegyél újat, amit a szüleid hittek, vallottak, énekeltek...stb. az már idejétmúlt még ha eredeti volt is, te légy felfedező, új, modern még a hitéletben is. De ez nem igaz a hitélet terén... "Hirdesd a régi Igét!" van egy ilyen énekünk az új(!) :) énekes könyvünkben.

Egészen felháborított az amit ma olvastam az egyik újságban("Reggeli Újság"). Elkövettem azt a hibát hogy megrendeltem, de még egyszer nem fogom. És én balga még azt hittem hogy nemzetemet támogatom amikor magyar újságot rendelek... Lemondom. Azt a címet olvasom itt a jegyzet fölött, hogy "Morális ámokfutás". Ez a Szőke Mária, ki a jegyzetet írta dúrván nekimegy, azoknak akik a "felvilágosodott" tinik, ifjak figyelmét szeretnék felhívni a biblikus erkölcsös magatartás nyújtotta védelemre. És azt sugallja hogy nem megelőzni kell a bajt hanem kezelni, mert az úgy modern... Nem átall a Megváltóra hivatkozni akkor, amikor az óvszerre mint "életbarát válasz"-ra tekint, a sűrű szexpartner váltogatás kötvetkezményeként előállt "furcsának tűnő kérdések" kapcsán. Ilyen a magát modernnek valló "keresztyén"... Sajnálom ezt a Szőke Máriát, mert e nézetét nem csak vallja, hanem terjeszti is. Ha meg nem tér, "azon a napon" ítélete is súlyosabb lesz és akkor semmilyen óvszer nem segíthet rajta. Bárcsak meghallaná.... és megváltozna...

Legalább egy órát bosszankodtam azért, mert egy ilyen újságot támogattam. Az Úr bocsássa meg mindkettőt!!! Annyi haszna azért volt a fenti eseményeknek, hogy imádkoztam a jegyzet szerzőéért és a félrevezetett, veszélyeztetett fiatalokért... más is teheti... imádkozzon és mondja le az ilyen lapokat, horoszkópostul, mindenestül.

A változás ill. modernizálás szele elérte Micskét is, már ami a fűtés technológiát illeti. Na nem gázra váltottak, maradtak a fa mellett, de este mire kezdődött a bibliaóra üzembehelyezték a központifűtést az imaházban. Mivel még a hagyományos kályhában is tüzet raktak előtte és a próbaüzem során a kazánt is jól megrakták olyan meleg lett a szószéken, hogy meg is jegyeztem a végén: “Nem csak az ige miatt lett forró a levegő” Adja az Úr hogy aki oda betér érezze meg a gyülekezet melegét is a jól fűtött imaházban!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...