2007. december 9., vasárnap

Vasárnap

Egy kicsit elfáradva értem most már a nap végére, mert délelőtt délután Micskén és este itthon szolgálhattam az Úr kegyelméből és az esti szolgálat után még egyéni beszélgetésekre is sor került. Örülök hogy az istentiszteleti alkalmaink mind formai mind tartalmi értelemben a megújulás jegyeit viselik magukon. Azért imádkozom hogy az Úr amit elkezdett bennem, nálunk azt folytassa...! Imádkoztam a sepsiszentgyörgyi bemerítésért és noha még nem kaptam infót róla hiszem hogy áldott alkalom volt és Emesének is felejthetetlen nap volt a mai...
Telefonon is megtaláltak még Németországból is... Bogyor Bálint(egy Bibarcfalvi fiatalember aki még nem hívő) hívott fel, a holland határ mellől hogy megossza velem munkavállaló élményeit, gondjait. Megígértem hogy imádkozok érte és remélem hogy még ebben az évben is találkozni fogunk.
Mirjám az előbb még nem aludt hanem sűrű könnyhullatás között panaszolta el bánatát... Honvágya van. "Vissza akarok menni Barótra..." Alig tudott elcsendesedni...megrohanták az emlékek. Megértem. Azonban bízom abban hogy idővel szépen minden a helyére kerül nála is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...