2007. december 1., szombat

Szombat

2007 december 1. van és ma délelőtt a Székelyföldi Missziókerület év végi konferenciájára került sor itt a Hargita Táborban. Sok testvérrel találkoztam akiket jó volt ismét látni. Éppen Erdő Zoltán testvér mellé kerültem.

Áhítat: Először Rákosi András testvér Csernátonból a 139. Zsoltárból buzdított imára, majd Máté Miklós lelkipásztor testvér által olvasott igéken(1Pét. 4:7-11) keresztül indított minket az Úr Lelke hogy könyörögjünk buzgó imaéletért, közösségért és hatékony igehirdetésekért.

Az áhítat után következett dr. Kovács József főtitkár testvér előadása "A Szövetség szerepe a baptista misszióban" Az igék az előadáshoz a János 17:9-16, 20,21 és az 1Kor 12:12-27 igeszakaszok voltak.
Az előadás után hozzászólások következtek, majd pedig a missziókerület vezetői tartották meg a beszámolóikat. Közöttük én is elmondtam amit az Úr nevében tehettem az elmúlt bő fél évben és megköszöntem a testvérek bizalmát valamint áldást kértem az új vezetőkre.

Jelenleg a választás folyik és mivel napi titkárnak választottak én kell írjam a jegyzőkönyvet.
A megválasztott új vezetőség: elnök Borzási Gyula testvér, alelnök ifj. Veress Ernő, titkár Kiss Zoltán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...