2007. december 7., péntek

Péntek

Csak most(23:23) érkeztem haza Szatmárról ahol evangelizációs alkalmon szolgálhattam az Úr kegyelméből. Nem egyedül mentem, mert négyen kísértek el innen a gyülekezetből. Id. és ifj. Hiri János, Hiri Matild és Lukács György testvérek szolgáltak még az esti alkalmon úgy hogy elmondták mit tett az Úr az életükben. A Máté 22 alapján hívtam az embereket az Isten országába és a megújulásra. Hála az Úrnak hogy nem hiába...
Odafele Tasnád környékén beszélgettem Mártival telefonon aki éppen azelőtt nem sokkal vette észre hogy nála maradt a kocsi forgalmija(többször mondtam már neki hogy nem kell a kocsiból kivenni, de amióta kirabolták, fél hogy ellopják). Így nem volt mit tenni mint kértem hogy imádkozzon értünk hogy ne igazoltassanak a rendőrök. Mielőtt hazaindultunk Vékás testvérék vendégeltek meg minket és ő is imádkozott hogy igazoltatás nélkül érkezzünk haza. Hála legyen az Úrnak jól imádkoztak, mert minden gond és baj nélkül haza érkezhettünk. Mielőtt bejöttem volna a faluba Novák Zsolt is írt egy sms-t hogy ő is megérkezett a családjával együtt Gyergyóba. A tegnap este mikor beszélgettünk akkor még az utolsó éjszakájára készült eladott házában és most már vagy 700 km-el keletebbre fogja cselekedni Jézus parancsát... úgy látszik másnak is mozgalmas(izgalmas) az élete Krisztusban :) Halleluja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...