2008. május 29., csütörtök

Csütörtök

Márti ma reggel elment Debrecenbe az orvoshoz az autóval, így én itthon maradtam. Elkísérte őt a szomszédasszony (Matild)is hogy vásároljanak ezt-azt. Délután 5-re meg is érkeztek. Nekem is hamar eltelt a nap, mert készültem a hétvégi szolgálatra(a nagydobosi körzetben leszek szombat-vasárnap, Cserés Attiláéknál). A Márti vizsgaeredményét is feltették a netre és láss csodát(ha ez csoda...) 5-ös lett a hétfői vizsgája. Dicsőség Istennek!
Ma este a szokásos menterend szerint Kéczbe indultunk Béla testvérrel. A vasárnapi bibliaóra igéből, a Zsid.10:19-39-ből szolgáltam. Annak ellenére hogy a faluban össznépi banzáj volt(választási mulatság), a testvérek inkább a gyülekezetet választották. A jobbik részt... Hogy vasárnap kit választanak? Csak annyit mondtam nekik, úgy szavazzanak hogy utána ne szégyellje senki se magát! Holnap este itthon még többet fogok mondani...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...