2008. május 5., hétfő

Hétfő este

A tegnap délelőtt itthon voltam. Fél kilenctől a szolgálattevőkkel imádkoztunk, kilenctől imaóra volt és ezután következett az igehirdetés. A délutánra előjegyzett igéből szolgáltam, mert délután emlékeztünk meg az édesanyákról. Úrvacsorai alkalmunk is volt, ezért majdnem dél volt mire vége lett. Délután fél négyre Micskére mentem Kovács Tibivel(ő volt a sofőröm), ahol az Anna történetét olvastam fel a ISám. 1-ből. Nagyon áldott és szép bizonyságok, énekek és szavalatok hangoztak el az Úr dicsőségére és a mi örömünkre.
Este hattól itthon a naini özvegy története következett és ismét jó bizonyságtételeket hallottunk. Az alkalom végén a gyermekek imádkoztak hangosan az édesanyákért. Mivel első vasárnap volt ezért este negyed kilenctől a szolgálattevőkkel volt foglalkozás. Egy kis homiletikát tanultunk."Az igehirdetések osztályozása formai és tartalmi szempontok alapján" volt a tananyag. Fél tizenegy is elmúlt mire hazakerültem. Hála az Úrnak jól kipihenhettem magam reggelre és segíthettem a feleségemnek elkészíteni a dolgozatát térinformatikából. Délután meglátogattam Tőtős testvérnőt akinek úrvacsorát is vittem.
A tegnapelőtt felhívott Bálint Dávid Kolozsvárról hogy egyeztessünk a május 20.-i ifialkalomról(ha az Úr megsegít ott leszek) és arra is megkért hogy egy két infót közöljek a fiatalokkal. Szóban is tettem, de ezúton is megragadom a lehetőséget hogy arról a két konfiról hírt adjak:

1.Fiúkonfi - minden informácio : http://fiukonfi.blog.extra.hu/

2.Ifihétvége tizenkettedikeseknek

Különleges hétvége Kolozsváron a Magyar Baptista Gyülekezetben

(Gorunului utca 21). 24 órás betekintés az egyetemista életbe - csak most – május 16-18, 18:00 tól, csak 12.-esekenek.

Ha szeretnél Kolozsvárra jönni egyetemre, vagy egyszerüen ízelítőt akarsz kapni az egyetemista életből, feltétlenül gyere el!

Röviden a programból:

- téma: Mire vágyik Isten? / Az én szerepem döntéseimben;

- előadó: Borzási Pál, Kelemen Sándor (Vásárhely);

- rövid ismertő az egyetemekről;

- sok közös kajálás;

- city- tour - 3 az 1-ben: rohanás, kincskeresés és városnézés;

- szabadtéri sportolás;

Jelentkezni lehet május 11-ig Fekete Ibolyánál,

e-mail: ifeketei@yahoo.com

tel: 0740 792621

A szállást és az étkezést megoldjuk mi, ellenben az utat neked kell fizetned.

Ha lehetséges, hozzál magaddal hálózsákot.

Részvételi díj 10 RON!

Részletesebb információkért látogasd meg weboldalunkat a www.kegyetemista.extra.hu címen.

Más infókért:

Szűcs Attila: 0741273787

Bálint Dávid: 0742961626



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...