2008. május 11., vasárnap

Pünkösd

Az Úré legyen a dicsőség az elmúlt napokért!!! Azt mondom hogy nagyon is megérte ha még csak egy napra is elmenni többszáz km-t Imrehegyre az Életháznál szervezett pünkösdi konferenciára. Oda menet és azt megelőzően is volt néhány kósza kísértés, amely próbált volna eltántorítani, de az Úr adott segítőtársakat(Hubert Imre testvér és ifj. Hiri János) és győzelmeket. Péntek este Fehér Tamáséknál imádkozás közben kijelentést is kaptam egy házaspárról akikért még akkor imádkoztunk és jó volt másnap megtapasztalni hogy az Úr elő is hozta őket. Lett újjászületés és Lélekkel való betöltekezés. Áldott legyen az Úr neve!!! Az Úr vezessen tovább titeket József és Melinda!!! Imádkozok értetek.
Délelőtt az ApCsel. 19:1-7 apaján hirdettem igét és tettem fel a kérdést: Kaptatok-e Szent Lelket amikor hívőkké lettetek? Hubert testvér és János is szolgáltak bizonyságtétellel. Hát mit mondjak...? Miközben hallgattam őket öröm és hála töltött el hogy ilyen munkatársaim vannak...
Mike Sámuel és a helyiek szolgáltak énekekkel.
Egy rövid köszöntés erejéig Roszik Gábor evangélikus lelkész is megszólalt. Ő jelenleg a börtönmisszióban szolgál, de azoknak akik a nagy politikát is figyelemmel kísérik onnan ismerős hogy ő volt az akit még 1989-ben időközi országyűlési választáson a választók bejuttattak az akkor még egypárti parlamentbe.
Az ebéd után lelkigondozói beszélgetésekre és imádkozásokra került sor egy külön helyiségben. Mire sorra került mindenki már kezdődött a délutáni alkalom, ahol az elveszett drahmáról szóló példázat volt az ev. alapja a Lk. 15:8-10-ből.
Ezután ismét lelkigondozás és imádkozás következett. Annyira lefoglaltak ezek a szolgálatok, hogy sajnos még Sámueléktől és még sokaktól el sem tudtam köszönni. Este nyolc is elmúlt már mire az utolsó szabadulni vágyakozóval is imádkoztam. A győzelmek Jézus neve által és a szabadulások a Lélek munkájának következtében el is feledtették velem az idő múlását. Vannak olyanok is akikért böjtöt vállaltam és további harcot, mert mély válságban vannak, de hiszem hogy itt sem marad el a győzelem. Hála neked Úr Jézus hogy tanuja lehettem hatalmadnak!!!
Este nyolc után még rövid beszélgetés a szervezőkkel és majd elmentünk Kecelre Tamásékhoz, ahol megvacsoráztunk és 22 óra körül hazaindultunk... ahová hajnalban az Úr kegyelméből meg is érkeztünk. Aludtam vagy 3 órát. Rövid idő alatt gyorsan pihentem :)

Ma reggel Tripó István jött értem hogy elvigyen Micskére(2. vasárnap) ahol úrvacsorai alkalma is volt a gyülekezetnek. Délelőtt és délután is ott szolgáltam. A két összejövetel között Istvánéknál ebédeltem és Hubert testvéréknél aludtam egy órát. Jémina addig a gyerekekkel kint a kertben játszott. Este hatra hozott haza Tripó István akit a felesége is elkísért. Na ha elkísérte a felesége akkor "gondoskodott" arról hogy emlékezetes legyen az érszőllősi kiruccanás...összekoccantak! :) Na nem ők ketten hanem a kocsijuk alkalmazott fizikai kényszert egy Dácián. Nem történt nagy baj, de próba volt...
Az én Tripó testvérem holnaptól 40-es lesz ha az Úr is úgy akarja... Van néhány emlékezetes történet ami a "negyvenes" éveket idézi. Izsák negyven éves volt amikor nősült. Mózes negyven éves volt amikor bújdosni kényszerült, amikor Izráel vezetésével bízta meg az Úr, akkor 2x40 volt és 40 évig vezette őket a pusztában. Saul, Dávid és Salamon egyaránt 40-40 évig uralkodtak. Lehet tanulni tőlük... uralom gyakorlást is. Ezt azért írom mert az én testvérem még polgármester és úgy néz ki hogy az is marad. Na jó lehet hogy nem negyven esztendeig, de ha az Úrnak tetszik akkor az sem lehetetlen. Azért jó lenne ha nem a pusztai vándorlás jutna eszükbe a micskeieknek hanem a salamoni építkezés, gyarapodás, béke kora ha 40 évekre melékeznek majdan... Imádkozzunk érte és akinek fontos köszöntse őt holnap az Úr Jézus nevében!
Ma este a délutánra előjegyzett igéből(ApCsel.2:37-47) szolgáltam itthon. Még vendégeink is voltak, akik ugyancsak bekapcsolódtak a közös istentiszteletbe. A prédikáció kb. 50 perces volt(húsvét után 50 napra pünkösd van:) és a végén az egyi testvérnő meg is jegyezte. A testvér mostanában nekünk nagyon komoly tanításokat ad. Remélem hogy a komolyságot nem csak az igehirdetés hosszában méri...
Hálás vagyok az Úrnak azért hogy fizikai erőmet megújította és nem voltam annyira fáradt hogy kárára legyen a szolgálatnak. Az Úré a dicsőség!
Az alkalom végén egy éneket kértem és amikor énekeltük nagyon nagy melegséget éreztem a szívem táján... Szárnyalt bennem a Lélek... Ezért érdemes élni... Jó az ÚR!!!

125. ének /Hit Hangjai

Bűn útját tapostam egykor én, Nem bíztam senkiben,
Szívemnek legmélyebb rejtekén Gyötrődtem végtelen,
Hallottam, hogy Jézus megbocsát, Eltörli bűnömet,
Kitártam őszintén Néki hát A szívemet.

Refrén:
Megmosott vére teljesen, Ujjongva áldom Őt,
Semmi nem pótolja már nekem, A drága Megmentőt!
Szerető karja tárva vár, Oly édes ez nekem,
Örömmel szolgálok Néki már, Ő mindenem!

2. Hallottam, hogy aki bűneit Megbánja szív szerint,
Boldoggá teheti napjait, Felé a béke int.
Szent vére bűnöket eltöröl, Hű szíve áldva vár,
Többé nem emlékszik vétkiről A nagy Király. Refr.

3. Hallottam, hogy akit megváltott, Azt meg is áldja Ő.
Jézusnál engem is áthatott Egy csodás, szent erő.
Szentlelke átformált teljesen, Minden megváltozott,
Ajkammal boldogan hirdetem, Hogy megváltott.
Refr.

2 megjegyzés:

  1. Nekunk nagyon hianyoznak az 50 perces
    predikaciok,igazan soha nem tuntek hoszunak.Aldot unnep veget.Nem panasz mer nekunk is volt a tegnap is vendeg es meg ma is lesz hala az Urnak.

    VálaszTörlés
  2. Áldott ünnep váget,hiányozstok nagyon sokszor ugy erzem en is szeretnek ott lenni.Vendegünk lesz ma Tobiás testver.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...