2008. május 28., szerda

Szerda

A tegnap Váradon voltam, mert a hónap utolsó keddje volt. Az ifjúságin 16-an voltunk és mielőtt rátértünk volna a soros témára(Két fiú-két áldás, Ézsaú-Jákób) néhány szót ejtettünk a nyári táborozásról. Júl. végén augusztus elején lesz az a sátortábor, melyen a mi fiataljainkon kívül még a biharpüspöki ifjak és még mások is részt vesznek. Az első öt napot én vállaltam míg a második 5 napot Mike Sámuel vállalta. Imádkozunk hogy az Úr áldása legyen azon a mintegy 100 táborozón akik már jelezték részvételüket. Fél kilenckor indultam haza és hoztam magammal, vagy 50 db. széket, amit a betlehemi gyülekezet nekünk ajándékozott(őket a rogériuszi gyül. ajándékozta meg új székekkel). Ezekre a székekre a kéczi és a helyi misszióban nagy szükség volt. Hálásak vagyunk érte az Úrnak.
Mikor hazaértem még együtt volt a kedd esti imacsoport a kisteremben és ők segítettek lepakolni a székeket. A feleségem is itthon volt már és nagy boldogan újságolta hogy mindkét vizsgája (építőanyagok, épületszerkezettan) sikerült, 4-es lett. Köszönünk minden imatámogatást! (Most már tudni fogom én is ezután hogy amikor nagyon izgul akkor 4-es várható, amikor pedig nincs izgalom akkor 5-ös:) Két vizsgája lesz még jún.6-án és 18-án. Az Úr segítse meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...