2008. május 16., péntek

Péntek, de már szombat van

Ezért csak röviden annyit hogy egyre közelebb van a 20 éves osztálytalálkozóm ideje. Már folyik a szervezése és ennek a hulláma már engem is elért. A 10 éves találkzóra nem jutottam el, mert az én drága feleségem elfelejtette átadni az üzenetet annak helyéről és időpontjáról. Sokáig tartott mire valahogy túltettem magam rajta. Azért is fontos nekem ez a találkozó, mert alig-alig találkoztam a volt osztálytársaimmal. Mi vagyunk az a generáció amelyet az egész világra szétszórt a hirtelen jött változás. Néhányan már a forradalom előtt emigráltunk, de a nagy többség közvetlen utána vette a vándorbotot...
Remélem hogy ha az Úr is megsegít és eljutok erre a 20 éves jubileumra, akkor újraépíthetek több kapcsolatot e a tálálkozó után. Ezért imádkozom most + a Kővári családért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...