2008. május 7., szerda

Szerda

Tegnap este mikor az imaközösségből hazajöttem hol volt jele az Orange-nak hol nem, ezért maradtam el mára. Ma is meghalt a hálózat vagy két órára(délután 5-8) között. Ezért csak most tudtam meg hogy a "magyar"CFR Cluj(KolozsváriVasutasSportClub 1907-Pászkány Árpád a tulajdonosa) csapat nyerte a román futball bajnokságot a Steaua előtt 1 ponttal megelőzve. Én azért figyeltem fel erre a végjátékra, mert Gigi Becali a Steaua tulajdonosa(mellékállásban pártelnök) valami olyasmit nyilatkozott hogy ő nagyon komolyan imádkozott és bőjtölt(a románoknál csak nost járt le a nagyböjt) azért hogy utolérje csapata a kolozsváriakat és lám-lám befogták az utolsó fordulók előtt. Azt is mondta hiszi és vallja hogy Isten most már nem engedi el a kezét és azt sem tűri el hogy "magyar" bajnoka legyen Romániának. A mérkőzés után az egyik kommentátor erre fel azt mondta, úgy látszik hogy jó Istennek vannak fontosabb dolgai is mint a román bajnokság intézése és ezt most már Gigi Becalinak is tudomásul kell venni. Na ennyit erről...
Ma délután a feleségem elment Debrecenbe az autóval, mert holnap és pénteken órái lesznek, ezért nehezen alakult a micskei utam ma estére. Próbáltam hívni Tripó Istvánt fix telefonon(Orange halott volt) de az meg nem volt elmentve neki ezért mindegyre kinyomta hogy ne zavarják. Azt hitte hogy valaki a polgármestert akarja zargatni, pedig a pásztor kereste a juhát... Háromnegyed nyolcra feltámadt az Orange és azonnal hívtam Micskét hogy ne várjanak, de hát a felesége Magdi vette fel a telefont és ő nem akart ilyet hallani. Azonnal intézkedett(hogy hogyan azt csak ő tudja) de negyed óra sem kellett és már "repültünk" Jéminával Micskére. Húsz percet késtem, de a testvérek megvártak. A Róm. 8:26-27-alapján szolgáltam és a Szent Lélek segített imádkozni is. Tíz órára értünk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...