2008. szeptember 2., kedd

Kedd- Kécz Tasnád Micske

Ma reggel 9 óra után Ferenczi Béla testvérrel elindultam Kéczbe roma családokat látogatni. Közben a gyülekezeti pénztárt is ellenőriztük és mindent rendben találtunk. A jelenlegi pénztáros nagyon lelkiismeretesen vezeti a könyvelést és a gyülekezet pénzét nem forgatja, abból nem ad senkinek és sehova vezetői felhatalmazás nélkül. Ezt azért jegyzem meg mert korábban másnál előfordultak az előbb jelzett esetek és abból mindig bonyodalom származott. Most a pénzügyek jó kezekben vannak és az Úr áldása is ezt igazolja.
Még magyar családhoz is eljutottam ahová Ráksi Imre(barátkozó) is betért hogy megbeszéljük a szeptember 18-21 közötti evangelizációs sorozatot, melynek a végén még bemerítésre is sor kerülhetne, ha az Úr is úgy akarja.
Délután egyre értem haza és máris indultunk a fiatalokkal Tasnádra hogy meghívókat(több százat) osztogassunk és még plakátokat(50-et) ragasszunk. Még Juditka és Jémina is velünk jött és buzgón kivették részüket a munkából. Jémina különösen nagyon aktív volt, mert sok meghívót kézbesített. Örültem neki...a rohamcsapat...

Fél hatra végeztünk és hatra haza is érkeztünk. Ezután mentem Micskére(Juditka és Tirza is elkísértek) hogy elhozzam a projektort, a hangfalakat és az erősítőt a mikrofonokkal együtt, amit a micskei polgármester bocsátott a rendelkezésünkre. Érszőllősre érve még meglátogattam egy családot(Erdei Imre testvéréket) és máris kilenc óra volt mire hazaértem.
Kedd esténként már kilencre gyülünk az eddigi tíz óra helyett hogy együtt imádkozzunk ébredésért, megújulásért, az előttünk álló feladatokért és másokért is. Tízen voltunk. Áldassék az Úr neve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...