2008. szeptember 7., vasárnap

Vasárnap-Tasnád

Elég mozgalmas volt a vasárnap, mert délelőtt és délután itthon szolgáltam, este pedig Tasnádon. A délelőtti alkalom végén testvéri óránk volt, mivel pénteken Tasnádon voltam és ezért az úrvacsora is délutánra maradt. Délután 4 órakor kezdtünk hogy estére Tasnádra érjünk. A szalárdi fúvószenekar is eljött és ők már negyed héttől hívogattak az esti alkalomra. Nekem pedig még a kezdés előtt volt alkalmam beszélgetni a román baptista gyülekezet vezetőségével, arról hogy adják ide a termet csütörtök és vasárnap estékre. Nagyon szívesen fogadtak és minden segítséget megadnak a magyar missziónak. Így tehát minden csütörtökön 19 órától és minden vasárnap 18 órától a román baptista imaházban magyar nyelvű istentiszteleti alkalmak lesznek. Amikor ezt kijelentettem az lakalom végén akkor ennek a barátkozók nagyon örültek. Imádkozni kell értük! Gombos Miklós testvér lesz az aki minden alkalommal ott lesz, így érte is kell imádkozni. Mire este 10-re hazaértem már Mirjám is megérkezett Barótról. Örültem neki...
Most egy hétig kb. nem lesz írás mert úgy elmegyek messzire hogy nemigen leszek netközelben, hacsak wlant nem találok valahol... majd beszámolok arról hogy merre jártam és hol voltam... Az Úr legyen veletek és velem is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...