2008. szeptember 20., szombat

Szombat - együtt a család

Reggel elmentem a feleségem után Jéminával és Tirzával Debrecenbe. Mirjám és Judit itthon maradtak. A feleségem még egy kis szekrényt is megrendelt az egyik áruházban így azt is el kellett hozni, de csak amikor átvettük akkor láttuk hogy nincs összeszerelve. Olyan "csináld magad" szekrény volt darabokban. Amíg átvettük és kivittük a kocsihoz Jémina valahogy elkallódott(mindig máshol jár/nem csak/az esze). Csak kint az autónál láttuk hogy hiányzik. Apósom hamar ment vissza az üzletbe, hát ott Jémina már a hangosbemondóval kerestette a szüleit... A fő hogy megkerült. Délután 5-re értünk haza és én már készültem is a ma esti evangelizációra Kéczbe. Míg én oda voltam addig Jancsi(Híri) a fiával Márkal összerakták a szekrényt, amit egy egyszerű halandó(pl. én) szerintem két napig is szerelt volna és akkor is vajon milyen eredménnyel...<br/>A ma esti alkalmon a Lukács 10:30-35 -ből szóltam az evangéliumot. Ma is voltak látogatók és érdeklődők akik nyitott szívvel és megindulva hallgatták az igét. Az Úr adjon nekik új életet! Este 10-re értem haza, de a gyermekek még nem aludtak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...