2008. szeptember 14., vasárnap

Vasárnap

Ma délelőtt és délután Micskén voltam ahová Jémina is elkísért, mint az már lenni szokott... Azonban nem sokáig már, mert a feleségem kijelentette hogy Jémina annyira nevelődött, hogy itthon lehet hagyni és ezután majd Tirzát kell vigyem magammal, mivel ő lett a nagyobb "rizikófaktor" itthon a kicsi Virág mellett.
Este hatra Tasnádra mentünk Gombos Miklós testvérrel és elkísért még minket Ági és Ottó is. Nagyon jó alkalmunk volt még akkor is ha csak néhányan voltunk és Ilike néninek(egy nyugdíjas tanárnő, de még mindig tanít) az imádsága arra buzdított minket hogy még nagyobb hűséggel folytassuk a megkezdett munkát. Az alkalom végén még elmentem Moldován Ilonka nénit(két gyereke van, a lánya Clevelandban él, a fia pedig Tasnádon és mégis magányos) meglátogatni, mert korábban ő is ígérte hogy eljön de nem volt ott. Otthon találtam gyengén és betegen, nagyon jól esett neki a látogatás és az hogy imádkoztam érte. Azért kell imádkozni hogy csütörtökre megerősödjön és ott lehessen az alkalmon ahová nagyon vágyik. Örömmel a szívben indultunk haza és negyed tízre már itthon is voltam a feleségem nagy örömére :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...