2008. szeptember 28., vasárnap

Vasárnap-Kérdőjelek???

Mivel Kolozsvárig autóval mentünk és onnan tovább vonattal, ezért visszafele is ugyanezt az útvonalat kellett bejárjuk. A tegnap este Albert Ottó és Jutka(aki áldott állapotban van) vittek be a csíkszeredai állomásra, ahol 20.51-kor felültünk a vonatra. Hajnali fél négykor érkeztünk meg Kolozsvárra és átaludtuk egészen az utat, mert csak Jéminával ketten voltunk a fülkében. Fél hétre már itthon is voltunk és még itthon is pihenhettem egy keveset a reggeli alkalomig. Délelőtt itthon voltam, délután pedig mentünk Jéminával Micskére. Jémina egy nagyon edzett gyermek aki szó nélkül bírja a gyűrődést és még kedvét is leli benne..., pedig még nekem is sűrű volt a hétvége. Este hatra aztán újra itthon voltam és a Jelenések könyvéből(7:1-4,9-17) szolgáltam, olyan igékből, melyek simogatták a szívemet. Jó volt. Annyira hogy még mindig ég a lelkem.
Az összejövetel után vezetőségi értekezletünk volt, így csak tíz óra körül értem haza, akkor amikor a gyerekek már aludtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...