2008. szeptember 22., hétfő

Hétfő - Pihenő

Ma egész nap itthon voltam és így lehetőségem nyílt arra hogy a csecsemőgondozás rejtelmeibe egy kicsit jobban belelássak. A feleségem és Mirjám elmentek meglátogatni egy kismamát aki 3 hete szült és amíg oda voltak(2 és fél óra) addig nekem kellett vigyázni a kis Virágra. Hát elég nehéz lecsendesíteni egy ilyen kis gyermeket ha bevadul, mert ő még semmi egyebet nem fogad el az anyatejen kívül. De aztán eszembe jutott a tegnapi eset, amikor a bemutatás ideje alatt végig sírt és csak akkor hallgatott el amikor a kórus rákezdett az "Áldjad meg..." című énekre, akkor viszont azonnal elaludt még a Lajos sógorom kezében. Na hát ha áldás kell neked kis lányom zenei formátumban, akkor adok én neked mert van itt a merevlemezen... Be is töltöttem egy lejátszó listát valamelyik "profi" keresztyén együttestől(nevet azért nem említek mert ez nem a negatív reklám helye), de nem hagyta abba a bőgést egészen addig míg a szilágyszentkirályi énekkar albumát elő nem kotortam az egyik könyvtárból és láss csodát azonnal elhallgatott, majd miután eleget hallgatta bele is aludt... Nem is gondoltam hogy már ilyen kicsi korban az ember különbséget tud tenni az ének-zenei stílus irányzatok között. Ennek a gyermeknek van stílusa..., hogy hangja milyen lesz azt még nem tudom, de ezek után reménykedek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...