2008. szeptember 17., szerda

Szerda - Nefrológia

Ma reggel elvittem a feleségemet és a kicsi Virágot Debrecenbe. A klinikán a nefrológián kellett jelentkezni, mert vesemedence tágulást állapítottak meg az újszülöttnél és azért hogy szemmel tartsák a fejlődését szükséges az állandó kontroll. Nincs és nem is volt eddig különösebb probléma a kicsivel, de azért hogy ne is legyen az orvosi figyelem mellett az imádkozásra is szükség van. Hisszük és valljuk: "...akik az Istent szeretik azoknak minden javukra van..."(Róm 8:28)
Mivel a feleségemnek holnap és holnapután órái vannak ezért ott maradt, én pedig hazajöttem. Délután elmentem meglátogatni Hiri Emma testvérnőt aki szombaton érkezett haza egy nehéz műtétet követően. Hosszasan elbeszélgettünk, imádkoztunk és végül elénekeltünk egy éneket ami egyben imádság (Hit hangjai 696)

Tarts meg engem, Uram, Jézusom,

Légy Te mindig biztos támaszom!

/: Pályám meg kell futnom, győzelmet aratnom,

Adj erőt küzdeni, Jézusom! :/


2. Tarts meg engem, Uram, Jézusom,

Vezesd révbe gyenge hithajóm!

/: Zúgnak bár a habok, nyújtsd ki mentő karod,

Ne hagyj el engemet, Jézusom! :/


3. Tarts meg engem, Uram, Jézusom,

Hogyha próbák érnek utamon!

/: Űzd a felhőket el, és vezess mennybe fel,

Mert ott már készen vár otthonom. :/

Ámen!

Este Jéminával és Tirzával Micskére mentünk. Jéminát kénytelen voltam a leghátsó padban elhelyezni míg Tirza a legelső padban Magdi(Tripó István felesége) mellett maradhatott, hogy nyugalom legyen az összejövetelen. Úgy vettem észre hogy a micskei testvéreknek van türelmük ahhoz hogy a pásztort ne csak egyedül,hanem a gyermekeivel együtt is elszenvedje... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...