2008. szeptember 5., péntek

Péntek-Módi Miklós

Délelőtt bementem Nagyváradra hogy a Szövetség irodájából elfaxoljuk a debreceni APEH részére a kiegészítő adatokat, amiket még kértek. Ez sikerült is és mehettem tovább a "Crisul" áruházba hogy Hubert Mancikánál ott hagyjak 300 RON-t, ami a Szilágyi testvér könyveinek eladásából keletkezett. Ha már ott jártam vettem magamnak egy fekete inget, mert abból mindig kevés van...
Estére Módi Miklós testvér igérkezett Tasnádra és jelezte hogy jön vele egy kanadai fiatalember is akinek lesz egy bizonyságtétele és énekelni is fog. Semmi baj mondtam, mert lesz tolmács(Ferenczi Sárára gondoltam) és ő majd fordít. Meg is egyeztünk a Sára öccsével hogy hazahívja Sárát(Váradon tanul) a hétvégére. Igen ám, de elfelejtette és végül ott voltunk Tasnádon tolmács nélkül. Azt mondja erre nekem Módi Miki:
-Majd fordítasz te
-De hát én még sohasem fordítottam
-Ó nem olyan nagy ügy az...
-Hát ha le lenne írva, akkor talán jobban megérteném
-Le van az írva, itt van...
Nem volt mit tenni, átolvastam Paul(így hívták a kanadai srácot) bizonyságtételét és aztán fordítottam. Volt hogy megakadtam és akkor elkértem tőle a papírt hogy lássam mit mond, de végül mindenki megértette amit mondani akart. Nekem is nagy élmény volt...
Miklós a János evangéliumának 8. részéből szolgált, arról hogy az ördög emberölő volt kezdettől fogva és hazugság atyja, ő viszont az igazságot szólja. Ma sem voltunk sokan, de volt olyan is aki a tegnap jött el először. Az Úr adjon ébredést, Tasnádon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...