2008. szeptember 15., hétfő

Hétfő-Iskolakezdés

Ma megkezdődött az iskolaév nálunk is. A két nagyobbik(Mirjám és Judit) iskolás míg a két kissebbik(Jémina és Tirza) óvodás. A feleségem már nagyon várta ezt a napot, mert mostantól délelőttönként legalább tud szusszanni egy keveset, amikor csak a kis Virág van itthon. Ma elég sok időt töltöttem a kicsivel(Mártinak sok dolga volt sütött főzött), mert nagyon nyűgös volt és ha le akartam tenni már kezdte is el a sírást. Végül este 11-re miután a feleségem megfürdetette és megetette elaludt. Hát nagyon nagyon nagyon kell nekem tisztelni és szeretni a feleségemet, mert a teher amit ő visel, engem már rég agyon nyomott volna. Hálás vagyok az Úrnak hogy ilyen feleséggel ajándékozott meg!!! Hogy aztán neki mekkora a hálaadás a szívében érettem azt csak az Úr és ő tudja igazán, én csak sejtem :)

1 megjegyzés:

  1. Adjon az Ur eröt mindegyikötöknek hordozni a terheket,vegezni a feladatokat es egymasnak is segitenni az elhordozassában.En hiszemhogz ez igy van.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...