2008. szeptember 18., csütörtök

Csütörtök - Evangelizáció

Ma délben felbontottam az utolsó halkonzervet és megettem. Alkalomadtán bevásárolok halkonzerből hogy amikor nincs itthon a feleségem akkor is legyen mit enni. Na nem arról van szó hogy egyáltalán nem lenne mit enni(a gyermekek is jóllaknak mindennap), hanem itthon én nagyon hozzászoktam ahhoz hogy a feleségem készíti elő az ételt. Amennyiben ő nincs itthon akkor tőlem csak egy konzervre telik...
Ma délután befoltozták a gödröket a falunk fő útján és én ennek nagyon örültem, mert este amikor indultam Kéczbe akkor már simán(na jó, ennyi túlzás belefér) gurultam ki a faluból. Mától kezdődött Kéczbe a magyar(!) gyülekezetbe az az evangelizációs sorozat amely vasárnapig tart. Mindegyik este rám hárul az evangélium hirdetésének a terhe, de örömmel viselem. Dicsőség az Úrnak! Ma este hétre mentem mert tagfelvételt is tartottunk. Ráksi Imre barátkozó vallotta meg hitét és kérte hogy hitvalló bemerítésben részesülhessen. A gyülekezet tagjaival megvizsgáltuk és befogadtuk a közösségbe a bizonyságtétele alapján, ezért vasárnap délután bemerítésre is sor kerül majd. Utána kell nézzek hogy mikor volt ott abban a faluban a magyarok között utoljára "kivülről" bemerítkező. Nagy valószínűséggel évtizedekkel ezelőtt... Megtört a jég...? Adja az Úr hogy úgy legyen!
Ma este a Lk.19:1-10 alapján hirdettem a jó hírt! Hárman jelezték hogy akrják az Úr Jézust befogadni. Imádkozni kell értük hogy holnap is legyenek ott az alkalmon ami este 8-tól kezdődik... Csak este 10 óra után értem haza éppen hogy még ébren voltak a gyerekek, de mostanra már alusznak. Én is nyugovóra térek mert holnap hosszú nap lesz... Pihenésünk legyen csendes! Ja hogy ez morbid mert sírköveken lehet olvasni inkább? akkor azt mondom hogy "Békességben fekszem le és legott elaluszom,......." előtte azonban még kilinkelem barna bőrű húgom blogját hogy olvassátok, mert jót tesz a léleknek!

1 megjegyzés:

Itt hozzá(m) szólhatsz...