2007. szeptember 27., csütörtök

Csütörtök

A tegnap este valami baj volt a telefonnal, mert nem lehetett róla hívást kezdeményezni és így internetezni sem. Azonban ha lehetett volna akkor is csak éjfél után írtam volna, mert 0.30-ra értem haza. Micskén voltam a gyülekezetvezetőnkkel és az összejövetel utáni beszélgetéssel nagyon eltelt az idő. Jóval több mint 20 évvel ezelőtt voltam ott abban a gyülekezetben mint gyermek még édesapámmal. Fel is emlegette Borika(Hubert Imrének a húga Szabó Barnának a sógornője) hogy akkor énekeltünk édesapámmal egy éneket, amit meg is tanult a gyülekezet. Akkor még a régi kicsi épületben gyültek össze a testvérek, mára azonban egy szép imaház várja a betérőket. Ez alkalommal vittük meg a választ az érszőllősi gyülekezettől a micskeiek kérésére és örültünk hogy jó hírt vihettünk ebben a tekintetben is. Ezutan a látogatás után nemhogy húsz évet, de még húsz napot sem kell várjak hogy újra micskére menjek, ha az Úr is megsegít. Kezdtem megtanulni a testvérek, testvérnők nevét és feltérképeztem valamennyire a kapcsolati hálót is a gyülekezetben. Hoble testvérrel(77 éves) is találkoztam, aki fizikailag eléggé meggyengült állapotban várja már a haza hívó szót, de még emlékeztetett egy közös találkozónkra, amikor engem a 12 éves gyermeket hívott az Úr Jézushoz. Hálás vagyok az Úrnak hogy ha nem is akkor, de végül megtalált a kegyelem.
Vacsorára Tripó István gyülekezeti elöljáróhoz(ő Hubert Magdinak a férje és Szabó Barna sógora, civilben polgármester) voltunk hivatalosak. Igaz hogy csak hárman ültünk az asztalnál(csak most gondolkozom rajta hogy miért), de hatan beszélgettünk. Ismét felidézte Jancsi az Úr vezetését a lelkipásztor hívásban (úgy látszik hogy ez a csoda nemcsak 3 napig tart, de még csak nem is 3 hónapig...) és testvéreink is elbeszélték kérésemre gyülekezetük utóbbi 12 évének kalandos múltját és a végén(éjfél után) imádsággal zártuk a testvéri találkozót. Ezekután tudom már hogy kik laknak a vén diófa árnyékában...
Keden este nyolcan gyültünk össze férfiak hogy ébredésért és megújúlásért imádkozzunk. Hiszem hogy még leszünk többen is, de még inkább hogy megadja az Úr amit kérünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...