2007. szeptember 2., vasárnap

Vasárnap

Ma délelőtt Lehel szolgált az imaórán én pedig azután. Nagyon szépen buzdított a még 23 éves nőtlen fiatalember arra hogy imádkozzunk a fiatal házasokért. Ha valaki nem tudná hogy ő még előtte van a házasságnak, nem is csodálkozna azon a tudáshalmazon, amivel ifjú testvérünk rendelkezik a házasság témakörében. a délelőtti igehirdetés vázlatom a következő volt:

A növekedés és gyarapodás feltételei
2Sám. 5:1-15
1. Türelem - a testvérek(testvértörzsek) felé, ha kell több éven keresztül
2. Bűngyűlölet - ami köztem és közted van(a jebúsziak Benjámin és Júda között voltak, kifüstölhetetlen fészkükben) azt le kell győzni. A bűnt ki kell írtani, a fekélyt ki kell vágni. A missziót (területszerzés) csak akkor lehet eredményesen folytatni ha mi a testvérek egységesek vagyunk.
3. Alázat - segítség, felajánlás elfogadása másoktól, meglátva azt hogy egyedül én nem rendelkezem mindennel. Meg kell tanulni elfogadni azt amit nem szerezhetünk meg.

Az alkalom végén még csoport képet is készítettünk, mert kedves vendégeink(Müller Ernő, Müller János és a Kántor család) ritkán vannak közöttünk és így tovább emlékezhetünk egymásra.
Délután 4 órától Bibarcfalván voltunk ahol Lehel szolgált a Dániel könyvéből, majd onnan visszajöttünk Barótra.
Szépen kezd összeállni a kép. Az apró mozaik darabok a helyükre kerülnek. A ma esti ige is egy ilyen mozaik darabkája az életemnek amit a helyére illesztve csodálkozom Isten tervében és akaratában. A ma délutánra kijelölt ige ugyanis a Vezérfonal alpján az 1Móz 8:1-14 volt és ebből az igeszakaszból a 4 vers volt az aminek alapján Barótra jöttem és lám lám ez az ige szakasz zárta le az én baróti szolgálatomat is, mert ez volt az utolsó vasárnapi szolgálatom ebben a körzetben. És még mondja valaki hogy vannak véletlenek(nem én határoztam meg hogy mi legyen a vezérfonalban a mai ige)...?
Nagyon megható volt a testvérek ragaszkodása, szeretete és a búcsúzások is amelyekkel elhalmoztak minket. Még a szomszédok közül is volt aki eljött. Ágit pl. most láttam először itt az Úr házában és nagyon örültem, kívánom hogy legyen benne a Bárkában(tudom hogy olvassa, azért is írom...:) Várnak vissza..............................akármikor. Így jó elmenni.... Hálás vagyok az Úrnak hogy mindent jól eltervezett és segít akaratának végrehajtásában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...