2007. szeptember 28., péntek

Péntek

A tegnap délután hat órára kellett elmennem Krasznára a kocsi után. Fél hétre értem oda és nem késtem el mert a kocsi még mindig az emelőn volt, de rövidesen lekerült róla. Azt mondta Sándor(aki a kocsit szerelte) hogy rettenetes állapotban volt a kocsi. Egy csomó mindent ki kellett rajta cserélni a féktárcsától a dudáig. Sejtettem én hogy nem tökéletes a busz(valaki egyszer azt mondta hogy csak a Szentlélek tartja egybe), de ment...úgy ahogy, de működött. A műszaki vizsgára azonban az édeskevés a szerelők szerint. Hát most minden rendben, de az árat is meg kell fizessem(23 millió, kb 200 ezer Ft), aminek a 80 százaléka alkatrészár. Ez a tanuló pénz... össze kell húzzuk magunkat úgy látom nem csak a hideg miatt... Azt mondták meg kell tanuljam, hogy minden 10 ezer km-ben vigyem szervizelni és akkor nem lesznek ilyen gondjaim... Mindezidáig én addig hajtottam a kocsit amíg ment... Egy hét haladékot kaptam a fizetésre. Van tehát időm gondolkodni és imádkozni...
Krasznáról Zilahra mentem, mert találkozó volt megbeszélve édesapámmal és Lajossal. Itt hallottam meg hogy Ernő öcsémnek meghalt az apósa Várasfenesen és tegnap vagy ma volt/van a temetése... Fogadják részvétemet ezúton is és az Úr adjon vigasztalást a gyászolóknak!
Édesapám és Evódia ideadta az ajándékot amit el kell vigyek szombaton a menyegzőbe(Erdő Barnabás és Sebestyén Anna kötnek házasságot), mert ők nem tudnak ott lenni. Nekem is a zilahi jubileumon és találkozón kellene lennem, de muszáj ott legyek a menyegzőn mivel Barninak még én vagyok(voltam) a lelkipásztora. Annyira elbeszlgettük és imádkoztuk az időt hogy éjfél után érkeztem csak haza. Holnap este ahogy a menyegzőről hazérek egy eljegyzésen veszek részt(Bányai Lajos borzásról és Marika Érszőllősről).
Ma reggel a feleségem és Matild elmentek Debrecenbe. Remélem hogy Márti eltudja intézni a műszaki vizsgát és a többi papírmunkát. Matild meg azért ment hogy segítsen neki beszerezni a kellékeket amelyek a 125 éves jubileum és a lkp. beiktatás szeretetvendégségéhez szükségesek(vajon mi minden kellhet 4000 db töltöttkáposztához...?).
Fűtés még nincs, de hála legyen az Úrnak hogy nem hűlt le nagyon a levegő... Esténként a gyerekeknek villany melegítővel fűtünk, nekünk azonban elég a 17 fok is. Ma ha minden rendben lesz akkor kijönnek Váradról a kazánforgalmazók és átveszik a munkát. Azután beindulhat a tüzelés...és talán ma este már jó meleg lesz a lakásban, de az még odébb van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...