2007. szeptember 16., vasárnap

Szombat-Vasárnap

Szombat-Vasárnap

A szombat többnyire a munka jegyében telt el. Igyekeztünk kihasználni az időt míg nincsenek itthon a gyerekek. Ezért sajnos nem tudtunk elmenni a szilágyság-bihari missziókerületek által szervezett hálaadónapra a sólyomkővári táborba. Talán majd jövőre mi is ott leszünk... A szeptember 22-i imanapra azonban igyekszünk elmenni innen a gyülekezetből többen is Paptamásiba. Szombaton többekkel is beszélgettem Barótról és azt mondták hogy nagyon jó lelkületű alkalmuk volt pénteken. Úgy látszik hogy a pásztor hiánya még összébb kovácsolja a gyülekezetet. ezt is a javukra formálja az Úr. Mi itt a szombat esti imaórán külön imádkoztunk a baróti testvérekért és hiszem hogy az Úr meghallgatja az imákat. A szombati éjszakával együtt immár a másodikat töltöttük ebben a a házban és már kezdjük megszokni. igaz hogy napközben még van fúrás-faragás, kopácsolás de hát ezek mind szükségesek ahhoz hogy még kellemesebb legyen a környezet. Minden jóban van valami rossz is, mondom én mert a hiper-szuper gáztűzhelyből hiányoztak azok a fúvókák amelyek szükségesek a palackos üzemmódhoz, pedig nagyon bizonygatták az üzletben hogy azok benne vannak a csomagolásban és kár kibontani. Tanúlság az hogy vásárláskor azonnal kell ellenőrizni még a becsomagolt árút is... Hétfőn amikor megyünk a bútorlapokért Debrecenbe, akkor vissza kell mennem az üzletbe a hiányzó részeket elkérni ha sikerül...

Vasárnap délelőtt itthon(még szoknom kell ezt a kifejezést) voltam Érszőllősön. Délután pedig Kéczben, ahol a roma és a magyar gyülekezet most közös alkalmat tartott. Eközben apósomék elhozták Debrecenből a gyerekeket. Mire hazaértem(du.5-re) már együtt volt az egész család és együtt vehettünk részt az esti összejövetelen amely 6 órakor kezdődött.
Nagyon jó alkalmunk volt délután amikor is a szövetségkötésről volt szó. nem véletlenül mert köztem és a gyülekezet között is elkezdődött egy hosszabb kapcsolat... Volt miből és kitől tanulni.
Az esti alkalom után visszamaradtunk a gyülekezet vezetőségével és a szolgálattevőkkel együtt egy megbeszélésre már a mi a szolgálatokat és az összejöveteli alkalmakat illeti. Beszélgettünk a micskei gyülekezet helyzetéről is akiknek az volt a kérésük hogy fogadjuk el csatlakozásukat ehhez a körzethez. Úgy láttam hogy a testvérek hajlanak az igenre. Azt is észrevettem hogy a testvérek fogékonyak minden jó és építő szándékra, de csakis arra.
Már éppen indultunk volna haza(este fél tízre járt már az idő), amikor betoppant sokunk meglepetésére dr. Mészáros Kálmán testvér. Ő délelőtt szilágysomlyón(imaház megnyitó volt ott) szolgált, délután pedig Perecsenyben. Azt tette fel magában(mivel olvassa a blogomat) hogy meglátogat és ha világosságot lát az imaházban akkor bejön... Hát erre a látogatásra már végképp nem számítottunk, de nagyon megörültünk. Szeretettel köszöntött új szolgálati helyemen és együtt imádkozott velünk és értem. Nagyon szeret minket az Úr hogy még őt is ide irányította a mi köszöntésünkre. az Úr áldja meg őt, családját és a munkáját tegye gyümölcsözővé ezután is.
Ezután elmentem vacsorára Hiri Zoltánékhoz, ahol a feleségem addigra mind a négy gyermekkel már jól lakott és amikor én odaérkeztem ők már indultak haza, mivel holnap iskol-óvoda kezdés lesz. Ezt a blogot tehát itt fejeztem be náluk... Itt is töltöm fel a netre...Holnap ha lesz széles sáv akkor a képeket is felteszem amit ma készítettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...