2007. szeptember 25., kedd

Hétfő-Kedd

Hétfő

Ma reggel jött János(Hiri) a gyülekezetvezető és mivel Váradon volt munkája(egy halastónál az épületeket szerelik fel ajtóval ablakkal), azzal az ötlettel állt elő hogy menjek el vele és amig ő el lesz foglalva addig én horgásszak. A költözésnél ugyanis észrevette a horgász felszerelésemet és beszélgettünk is róla egy keveset. Nem kellett sokat bíztatni engem se és már is elindultunk. A kamrából hosszas esedezés után elvihettem egy üveg meggykompótot hogy legyen csali a halaknak. A feleségem váltig hajtogatta, hogy nem ezért dolgozott és inkább enném meg én, de végül is ideadta. Valami puliszkát is vittem meg kukoricát, de akármennyire is felszerelkeztem, egész nap nem fogtam semmit. Gondolkodni elmélkedni és imádkozni viszont volt időm és ezért is hálás voltam. Hazafelé jövet János azzal a jvaslattal jött hogy vegyünk élő halat és ne maradjunk szégyenben. Meg is álltunk Püspökibe és a boltban egy két és fél kilós pontyra azonnal lecsaptunk.
Volt öröm mikor hazaérkeztünk, mert a gyerekek(a szomszéd gyerekekkel kiegészülve) vagy két órán keresztül játszodtak vele a fürdőkádban. Azért a sok kérdezősködés végén(mindannyian kiváncsiak voltak a hőstettre) csak be kellett ismerni hogy nem a horogra hanem a pénzre bukott a hal...
Este későre sikerült csak kibelezni és elkészíteni. Jánosnak a felesége Matild sütötte meg nagyon finomra. Éjfél utánig beszélgettünk és imádkoztunk így kevés idő maradt a pihenésre.

Kedd

Korán reggel keltem mert 7-kor indultam Krasznára Jánossal. Mentem a Dimény szervízbe(ez itt a reklám helye) hogy a kocsit felkészítsék a műszaki vizsgára. Csütörtök estére igérték hogy kész lesz. Zilah fele jöttünk haza és ott Lajoséknál meglátogattam édesapámat. Jól elbeszélgettük és imádkoztuk az időt, mert szegény még a fogorvost is elkéste, de remélem hogy nem végleg...
Délutánra értem haza és az a jó hír fogadott hogy bekötötték a telefont. Soha nem gondoltam volna hogy e hiper-modern fejlett világban ahol kábel-net, fiber-net, adsl2 révén jut az ember egyre szélesebb sávhoz a virtuális szupersztrádán, én ennyire fogok örülni egy a kommunikáció hőskorából még itt maradt egyszerű betárcsázós(dialup-os) megoldásnak. Elő is bányásztam hamar valahonnan a lomok mélyéről egy 56-ös modemet(ki gondolta hogy egyszer még hasznát veszem...?) és munkába állítottam. Hűségesen csillog-villog nincs is semmi baj szegény jószággal csak egy kicsit lassú, de legalább kijöttem az elzártságból... Hála ezért is a Mindenhatónak!!!
Ki a kicsit nem becsüli.........
Én ígérem hogy nagyon megbecsülöm....
Most a feleségem éppen szülőértekezleten van és így lefoglalhattam a telefont. Amikor hazajön már nehezebb lenne. Ezért megtörténhet hogy máskor is nem este hanem napközben is írok...

Ma estére azok jövünk össze imádkozni akik szeretnénk ébredést és megújulást a környezetünkben és azt akarjuk hogy az Úr rajtunk kezdje gyakorolni megújító kegyelmét. Minden kedden este ezt fogjuk tenni addig amíg kell... Aki szeretne ehhez csatlakozni kérem hogy ne habozzon... megéri!!!

A telefonszámunk: +40 259 328916 külföldről
0259 328916 belföldről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...