2008. november 13., csütörtök

Csütörtök-Zöld a lámpa :)

Az a helyzet hogy bejegyzéseket inkább csak itthonról tudok írni. Ha nem vagyok itthon akkor csak képeket ill. rövid mondatokat írhatok, mivel olyankor csak a mobilom a billentyűzetem is. Ebből tehát az következik hogy az elmúlt időben inkább házon kívül voltam. Kedden este a tanácsülésről Gergely István elnök testvér hozott haza, mert a kocsink immár egy hete Debrecenben rostokolt zöld kártya nélkül. A tegnap este még itthon voltam a bibliaórán, de azután megérkezett apósom hogy elvigyen Debrecenbe. Így ma reggel már onnan indultam Kisvárdára hogy egy olyan műhelyt találjak ahol nem mondják azt hogy nem megy egy henger. Elmentem oda arra a helyre amit Veres Imre testvér mutatott még a múlt hét szombatján és láss csodát délután már jöhettem haza a zöld kártyával a zsebemben. Veres Imre testvérék még három nagy doboz szabolcsi almával is feltankolt. Az Úr áldja meg sokszorosan!... de nem csak ezért. Amikor Debrecenből kijövet előzgettem a lassú járműveket hát kit látok magam előtt...? Tripó István micskei polgármester baktatott előttem százvalahány lovas Passat autójával. Meg is előztem(120-as tempóban) azon íziben hogy megismerjen és úgy lett. Egyszer valahogy mégiscsak elém került, de mégis én gurultam be először a határhoz. Meg is kérdeztem
-Azt mondták nekem hogy az egyik henger nem megy a négy közül. Szerinted akkor menne ilyen jól az autó?
-Még jó hogy nem megy egy henger... mert akkor hol lennél már ha mind menne... -jött a válasz
Ezekután én a laikus feladom,... de el is adom az autót ha valaki megveszi. Mentem vele eleget. Azután pedig hátha sikerül vennem egy ugyan ilyen autót... a család és a misszió miatt sem vehetek kissebbet.
Most befejezem mert van jó néhány a mai napra kijelölt imatéma(édesapámék, gyergyói misszió, baróti körzet, tuzséri körzet, Veres Imre testvérék, kolozsvári gyülekezet) amit nem akarok holnapra halasztani

6 megjegyzés:

  1. Hala dicsoseg az Urnak hogy imadkozol a mi korzetunkert is,mi is imadkozunk ertetek es a missziomunkaert az Ur alldjon benneteket.

    VálaszTörlés
  2. Valószínűleg azért bírtad le előzni a százvalahány lovas passátot mert betartotta a közlekedési szabályokat.Vagy autópályán mentél? László M.ország

    VálaszTörlés
  3. Kedve "László M.ország"(gondolom vezeték neved is van...)!

    Csak azért előzhettem meg a Passatot mert beszorult egy traktor mögé és én az egész sort lendületből elkerültem. Az vesse rám az első követ aki előzés közben sohasem lépte át a megengedett sebességet. Az egyenesben ő vissza előzött, de mivel Vámospércsen rossz sávra sorolt be én újra elébe kerültem. Ennyit a háttérről. Mivel Debrecen és a határ között még nincs autópálya, ezért a kérdésedet csipkelődésnek tudom be..., ezért is jelenhettél meg.

    VálaszTörlés
  4. Igazad van...annak szántam,bagoly mondja verébnek esete áll fent.Bíró László M.ország /és köszönöm a megtiszteltetést /

    VálaszTörlés
  5. Igazad van...annak szántam.Bagoly mondja verébnek esete áll fent. Bíró László M.ország /köszönöm a megtiszteltetést/

    VálaszTörlés
  6. Kedves László!
    Ismeretlenül is szeretettel köszöntelek és ezután is számitok épitő megjegyzéseidre.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...