2008. november 29., szombat

Szombat- Szociológia vizsga

A tegnap este mielőtt Micskére mentem volna megérkezett hozzánk Lukács Gyuri testvérnek a felesége, Juliska néni. Őt kérte meg a feleségem hogy ma délutánig vigyázzon a gyerekeinkre, mert mára nekem is át kellett jönni a Debreceni Egyetem Bölcsészkarára vizsgázni. Szociológia tantárgyból volt egy előre hozott vizsga csak azért hogy az ünnepek nyugodtabban teljenek. Hála az Úrnak nem is volt különösebb probléma a felkészülésnél, mert egy csomó forrásanyagból dolgozhattam, de ma amikor a szóbeli vizsgán nekifogtam hogy jó alaposan kitárgyaljam a témámat(Város és falu), hát egy idő után a tanárnő félbeszakított egy kérdéssel és miután válaszoltam rá, azt mondja: rendben elmehet jeles(5-ös). Pedig én még annyi mindent akartam mondani... Bennem maradt az invázió, szukcesszió, filtráció fogalmak magyarázata, nem beszélve a szegregációról és a slumosodást felszámoló várospolitikai tervekről, megoldásokról. Na mindegy nem az ötösért tanulok hanem azért hogy tudjak... Áldassék az Úr neve!!!
A tegnap este miután Micskét már elhagytam, telefonált Mirjám hogy "baj van édesapám..."
-Mi a baj kislányom?
-Hát az van hogy Jémina kitörte az ablakot.
-És most hideg van a szobában?Melyik ablakot törte ki és hogyan?
-Hát nem a külső ablakot hanem a szoba ajtón lévő üveget törte ki mérgében...
-Hát nem megmondtam hogy ilyenkor, amikor valaki elvállal titeket, különösképpen fogjátok vissza magatokat...?
-De hát velünk semmi baj nincs, csak Jéminával nem lehet bírni..., ő akar lenni a főnök pedig csak 5 éves...
-Na rendben van, csendesedjetek el és majd ha hazamegyek akkor megbeszéljük hogy mi történt.
Hát ilyen megpróbáltatások érik az embert. Egy kivülálló lehet azt mondja hogy ezek a gyerekek nincsenek megnevelve, pedig igyekszünk... az Úr látja a lelkemet. Még többet kell imádkozzunk értük...

1 megjegyzés:

  1. szerintem annyi az egész, hogy Jémina kicsit visszaad a te gyerekkorodból:P Csak te előnyben voltál elsőszülöttként, adatott a főnökségi státuszod:), no meg fiú voltál és jobban megértették az ablakbetörést. én emlékszem!!!:D

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...