2008. november 16., vasárnap

Vasárnap Micske-Kécz-Érszőllős

A fenti sorrendben jártam ma végig a körzetet de nem egyedül, mert Jémina és Tirza is velem voltak. Micskén még vendégeknek is örültünk, mert akik a (Hubert)Szabó József testvér unokájának a menyegzőjén voltak a tegnap Ippon, azok közül néhányan talpra álltak vasárnap reggelre. Tudom hogy egy kicsit meredeken fogalmaztam, de nem kell félreérteni!!! Nem egyébre akarok célozni csak arra, hogy ha akárhol akárkik szombat estére tervezik a menyegzői vacsorát és hívő emberek, akkor ne csodálkozzon senki ha vasárnap reggelre a vendégek vagy a testvérek nem jutnak el az öszzejövetelre a hajnalig tartó vacsora fáradtsága miatt...
Na tehát azok akik legyűrtük a fáradtságot és ott voltunk a gyülekezetben a Jeremiás könyvével foglalkoztunk. Hubert Imi szolgált először a 36:20-32 alapján majd én is átadtam amit megértettem:
1. Az Isten igéje még a királyt is megtalálta(akkor is ha a téli palotába húzódott) /hát még minket...
2. Az Úr igéjében ítélet volt, de meg lehetett volna térni még / még ma is meg lehet térni, hogy elkerüld az ítéletet
3. A tekercset el lehetett égetni, de az Úr beszéde megmaradt/ újra írták és ma is szól

Ebédre Tripó Pál testvér hívott, de csak én mentem mert a gyerekek inkább maradtak Hubertéknél. Fél háromkor aztán a gyerkekkel tovább mentünk Kéczbe a cigány testvérekhez, akik már nagy szeretettel vártak. Ott a mennyei Jeruzsálemről beszéltem a Jel.21 rész alapján, arról hogy mi lesz és mi nem lesz ott, azért hogy mi ott legyünk...
Este hatra érkeztünk haza ahol ugyanebből az igéből szolgáltam. Nem voltunk sokan, mert többen misszióuton, rokonlátogatáson voltak vagy betegség miatt hiányoztak, de akik ott voltunk megértettük hogy mit üzen az Úr. Az igehirdetés után jó volt hallgatni az imádságokat, amelyek egymást érték úgy hogy alig lehetett befejezni.
Jó az Úr! Vágyunk Vele lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...