2008. november 6., csütörtök

Csutortok

A tegnap este bibliaora utan atjottem Debrecenbe, hogy a mai napon elvigyem az autot a hatosaghoz, mert lejart a zold(kornyezetvedelmi) kartyaja. Sajnos rossz hirt kozoltek velem. Nem megy az egyik dugattyu es a kipufogorendszer is korrodalt. Nem is csodalkozom en azon hogy 600000 km utan gond lehet a motorral, de hat en hogy nem vettem eszre? Ugyanugy huzott a motor mint korabban, a 120 km/h - siman tudta tartani, de hat en nem vitatkozhatok a szakertokkel... Az van tehat hogy az auto all, mert meg 5000 ft-ra meg is buntettek azert hogy szennyeztem a levegot. Most igyekszem kitalalni hogy mi legyen holnap, mert delutan fel haromtol temetesen kell lennem Erszolloson(Novak Irma tvno halt meg), es este pedig Tuzseron kellene evangeliumot hirdetni. Van mit kerni tehat az Urtol, de van miert halat adni is. Tobbek kozott annak is orulok hogy a halaleset mellett egy szuletesrol is beszamolhatok. Keden delutan megszuletett gyulekezetunkben a Fustos csalad 6. gyermeke Fustos Jonathan. Igy most mar 26 tizennegy even aluli gyermek van gyulekezetunkben. Dicsoseg az Urnak!

1 megjegyzés:

  1. Kedves barátom,
    amint böngésztem a neten, rátaláltam a blogodra. Bizonnyára ismersz mert gyermekkorodban többször voltam nállatok. Egy kicsivel időssebb vagyok mint te. 2000-től mi is itt lakunk Magyarba. Örömmel olvastam feljegyzéseidet e helyen. Munkádban légy áldott, erős és vivjad bátorsággal Istennek harcát. Vári Zsolt.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...