2008. november 18., kedd

Kedd- Imaest

A tegnap este fél 11-re a feleségem érkezett haza, ma délután pedig a szüleim jöttek meg 12 napos németországi turnéjukról. Azért fogalmazok így mert ekként talán érthetőbb hogy nem nyugodni mentek elsősorban hanem szolgálni. Amikor késő délután felhívtam édesanyámat, hogy megtudjam miként utaztak nagyon tele volt élményekkel. Nem is tudott elmondani 20 percben mindent, de annyit megértettem hogy több helyen is megfordultak de Erdei Imre testvéréknél volt a fészkük, Nürnbergben. Az elmúlt hétvégén pedig Singenben 100-200 magyar is összejött a közös istentiszteletre ahol édesapám szolgált. Azokat is elsorolta édesanyám akik ott voltak, Balla Árontól kezdve Szilágyi testvéréken át egészen Emikéig. Még azt is mondta édesanyám hogy arrafelé is olvasgatják ezt a naplót. Jó tudni hogy akár ismernek személyesen akár nem, mégis tudnak rólam és imádkoznak ért(em)ünk. Az Úr áldása és az enyém is szálljon rájuk! Gondolom hogy édesanyám bővebben beszámol majd az útjukról.
Egy gikszer azért történt velük ami engem is érint. Az történt ugyanis hogy a nürnbergi felszállás előtt az Airberlin(fricska a társaságnak) munkatársai korábbi helyfoglalásra és kiegyenlítetlen számlákra hivatkozva követelőzni kezdtek és csak úgy engedték felszállni édesapámékat hogy Erdei Imre testvér ismét fizetett. Miért követelőztek? Itt jövök én a képbe... Talán még emlékszik valaki azon októberi bejegyzésemre, amiben leírtam netes repülőjegy foglalási próbálkozásomat. Akkor kétszer(egyszer korábbra máskor későbbre) is megpróbáltam jegyet rendelni a szüleimnek, de egyik alkalommal sem sikerült a társaságnak a bankszámlámról leemelni a pénzt. Nem volt mit tenni felhívtam Erdei Imre testvért skypeon és ő onnan megrendelte annak rendje módja szerint. Nekem pedig kétszer is visszaírt az AIRBERLIN(még októberben) hogy legnagyobb sajnálatukra mivel nem érkezett meg hozzájuk a pénz ezért nem áll módjukban az utazást lehetővé tenni. Hát én már nem is erőltettem a dogot... Nem is volt semmi baj az oda úton, a társaság képviselői nem mondtak semmi olyat Budapesten hogy "elnézést uraim önöknek duplán van hely foglalva ezért kérem vizessenek duplán", de ma a visszautazás előtt Nürnbergben azt hangoztatták hogy azt is ki kellene fizetni amire nekem azt írták nagy sajnálatukra hogy nem tudják biztosítani. Ravasz, nagyon ravasz... Visszaéltek a helyzettel... Én aztán megküldtem Erdei testvérnek a leveleket amit a társaságtól kaptam és az üzletszabályzatukat is hogy valahogy visszaszerezze amit a társaság(szerintem jogtalanul!) elvett. Az Úr adja vagy adassa vissza!!! Minden esetre miután a magam tanulságát(ezután 100x kételkedőbb leszek még a nyugati cégek jóhiszeműségében is), megállapítottam hogy az airberlin társaság elég nagy bajban lehet hogy ha ilyen álnok módon kell jövedelemre(mert ez nem nyereség) szert tegyen, Vagy az ördög tette rá a kezét a vállalatra és így akar a hívő embernek kellemetlen perceket szerezni.
Ma este az imaközösségben 11-en voltunk és nagyon hamar elrepült az a két óra amíg imádkoztunk. Volt imatéma bőven és hisszük hogy válasz is lesz az imádságra. És én ennek már előre örülök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...