2008. november 24., hétfő

Hétfő - bárányfelhő

Már lassan-lassan kezdem úgy is értelmezni a múlt hétvégi Orange fenyegetést mint egy bárányfelhőt, amely életem egén eltakarja a napot de csak ideig-óráig(!!!) és nem úgy mint sötét felleget a nyári napsütésben melyből jégeső várható, ami mindent letarol.
Ma reggel újabb fejlemény állt elő számlaügyben. Az első reakció Bukarestből az volt hogy mégiscsak én vagyok a hibás, mert átléptem valamilyen forgalomkorlátot, mert az "unlimited" szó a szerződés nevében nem azt jelenti hogy korlátlan adatforgalom lehetséges mert mégis van valamilyen forgalomkorlát. Azt csak magamnak jegyeztem meg hogy biztosan úgy értelmezik az Orange-nál az unlimited szót, hogy korlátlanul csalhatnak az ügyfél kárára. Aztán került egy "okosabb" ember is az Orange-nál, aki elmondta hogy tulajdonképpen nekem a 0749015336-es(ide lehet küldeni az együttérző sms-ket:) számra nincs is "Internet Unlimited Office 3G+"előfizetésem, mert az november elejétől mióta adtak nekem egy új adatkártyát átkerült arra, függetlenül attól hogy kértem e vagy sem, tájékoztattak róla vagy sem. Tehát adtak egy adatkártyát amit a meglévő szerződésemreigényeltem hogy akkor is legyen itthon net ha magammal viszem a telefont. Persze ezt nem én rendeztem hanem az elnök testvér mivel nem én vagyok a szerződő fél hanem a Szövetség, de világosan el volt magyarázva a dolog nekik és azt mondták hogy semmi akadály megoldható ez a probléma. Ezek után ugyan úgy használtam a telefonomat mint eddig és szerintük itt a baj. Az adatkártyát csak nov.11-én kaptam meg és azt eddig igazán még nem is használtuk de a szerződésemet a számomról áttették az adatkártyára, ezért a telefonomról már nem lett volna szabad internetezni. Hogy miért nem szóltak előre az persze érthető... De kérdem én tud valaki a baptifonról internetezni? Nem! Csak akkor ha kéri hogy legyen egy alapinternet szerződése is. Itt van tehát a kutya elásva. Itt van náluk az ellentmondás. Mert ha egyik kártyáról átvitték a másikra az internetszerződést, akkor az első kártyáról miért lehetett mégis internetezni? Hát azért mert arra rásóztak egy "Internet start" szerződést. Na ebben aztán tényleg ennyi lenne a tarifa... De ki kérte őket erre??? Ha a 0749015336-ról átették a szerződésemet az adatkártyára, akkor miért nem lettem egy sima baptifonos előfizető internet nélkül. Mert olyan balga ember nincs aki ilyen áron akarna internetezni... Tehát nélkülem, rajtam kívül, akaratom ellenére soroltak ide-oda nem tudom miért, de ők tudják... Hogy miként lesz tovább nem tudom, de az biztos hogy ezt a közel 3000 eurós összeget kifizetni nem tudom, de nem is akarom!!!
Annak azért örülök már hogy az elnök testvér és talán még más számítástechnikában "laikus" emberek is látják, hogy nem én követtem el valami nagy gaztettet, vagy egyéb meggondolatlanságot, mert sem tudatosan sem tudatlanul kárt ebben az esetben senkinek nem okoztam. Ez azonban nem mondható el az Orange "szakértő" ügynökeiről... akik ha egyre több ilyen ragyogó bakit követnek el, akkor a cégük rövidesen kimúlik, mert elveszítik az előfizetőiket. Egy tőlem rámenősebb ügyfél az ilyen sztorit már rég az elektronikus médiában(TV, rádió) terjesztené, persze a konkurrens(Vodafone,Cosmote. Zapp) segítségével mint negatív reklámot.
Kérem senki ne botránkozzon meg azon hogy bejegyzésemben egy kicsit gunyoros, vagy keményebb hangnemet használtam, de egy ilyen céget még a keresztyén embernek sem muszáj szeretni. Amikor a Bibliában azt olvassuk hogy az ellenségeinket is kell szeressük, akkor az emberekre és nem cégekre vonatkozik...

Az Úr az én erősségem!!!

2 megjegyzés:

  1. Én úgy emlékszem, hogy bekötetted az ADSL-t a ROMTELECOMtól, nem?

    VálaszTörlés
  2. Úgy volt hogy a ROMTLELECOM felvette a megrendelést és vissza is jeleztek hogy egy kis idő(néhány nap) és be is kötik, de aztán jóval később mégis csak azt közölték hogy nem lehet, mert ahhoz vagy 25000-30000 eurós beruházás kellene a részükről és jelenleg nem hajlandók Érszőllősre áldozni...

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...