2008. november 28., péntek

Péntek - Jó a mérleg

Azért jó mert már kezdem azt látni rajta amit szeretnék, 82 kg-t mutat jelenleg. Jó jó még messzire vagyok attól hogy elérjem a versenysúlyomat(72 kg), de nagyon sokáig nem tudtam elmozdulni a 85-ről. Lehet hogy másnak ez csacskaság, de én még ennek is tudok örülni, az üdvösségem mellett. Miért? Hát azért mert látom hogy amit elkezdtem(rendszeres heti focizás) van eredménye.
Az élet nagyon sok területén elkeserítő és lehangoló az amikor nem látszik a munka, az erőfeszítés eredménye. Depresszió, elgyengülés, közöny, önfeladás, életuntság a gyümölcse az egy helyben való topogásnak. Viszont ha látszik az eredmény, még ha kicsi is az már ösztönző erővel hat. Mennyire így van ez a lelki életben is. Ha még mindig megvannak azok a gyengeségek, bűnök a hívő ember életében, amit már oly sokszor megvallott, amitől oly régóta kíván szabadulni és nem sikerül, az nagyon lehangoló tud lenni és az ördög ezt az állapotot nagyon ki tudja használni arra hogy gyengítse a hitet. Mi a teendő ilyenkor? Dönteni kell! Határozatot hozni! Konkrét tervet kidolgozni arra, mit teszek annak érdekében hogy pozitív irányba mozduljak el. És azonnal(!!!) el kell kezdeni a terv végrehajtását!!!A következetes magatartásnak meg lesz az eredménye. Az Úr megáldja még a keveset is!
A tavaly volt egy missziós konferencia ebben a missziókerületben Paptamásiban. Azt hiszem hogy be is számoltam róla ezen a helyen is. Akkor ott nagyon egyetértettünk abban, hogy gyülekezeteinknek megújulásra, ébredésre van szükségük. Hát imádkozzunk ezért hangzott a buzdítás! Jó jó gondoltam, de mi lesz az a konkrét lépés amit megteszünk a jó cél érdekében? Akkor javasoltam hogy a hét első vagy második(hétfő, kedd) napján keressük meg a lehetőséget az imádkozásra. Mindenki igent mondott rá és elhatároztuk úgy lesz. Nálunk már működött imacsoport és volt még más helyen is, de kiváncsi voltam arra hogy ahol nincs ott mi lesz. És most egy év után azt látom hogy kevesen vagyunk akik ezt még gyakoroljuk. Ahol abbahagyták vagy el sem kezdték az van mint korábban... De még vagyunk akik ezt folytatjuk és nem hiába, mert már élvezz(t)ük a gyümölcsét. Annak pedig külön örülök, hogy nem csak itt hanem máshol is teszik ezt Székelyföldtől Zilahon át Nagyvarsányig.

Megmérettél és ..... -neked mit mutat a mérleg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...