2011. február 3., csütörtök

Csütörtök - Befejeztem

az 5. félévet is. Istené a dicsőség és a hála azért, mert úgy kezdhetem meg az utolsó félévet a Debreceni Egyetemen, hogy mindezidáig egy elmaradt, vagy sikertelen vizsgám sem volt. Akik engem régen is ismertek, azok tudják hogy ez egy nagy változás az életemben. Alapvetően ugyanis én egy elég laza és rendszertelen személyiség voltam, de hála az Úrnak hogy formált és nevelt. Az öcsém Ernő mindig példa volt előttem szorgalomban, rendszeretetben és pontosságban. Sokszor még a szüleim is rá hivatkoztak amikor engem buzdítottak. Az a tapasztalatom, hogy amióta elhatároztam naplót vezetek sokkal rendszerezettebb vagyok. Nem folyik el ellenőrizetlenül és haszontalanul az idő, hanem visszakövethető és korrigálható a magatartás. Fegyelmező erővel bír. Áldom az Urat a formálásért, a nevelésért, a fegyelmezésért és minden jó eredményért. Hiszem hogy nem csak a magam javára formál és áld, hanem mások felé(családom, gyülekezet) is használni akar ezután is. Hallelujah!
  Amint az látható, nem ez volt a legsikeresebb félévem(a sok dolgozat megírása jelesre a gyakorlati jegyekhez több időt igényelt volna), de köszönöm az Úrnak és a gyülekezeteimnek, akik mind támogattak az előmenetelben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...