2011. február 7., hétfő

Hétfő - Jóleső

érzés fogott el ma délután amikor csörgés után belehallgattam a telefonba. Egy régi jó barátom, volt osztálytársam keresett. Kiss Tibor Szilágyfőkeresztúrról. A nyolcvanas években egy gimnáziumi osztályba jártunk és nagyon jól megértettük egymást. Azonban amikor én 1988-ban emigráltam megszakadt a kapcsolatunk és azóta sem tudtam felkutatni. A 20 éves érettségi találkozóra sem jött el mert külföldön volt. Most ő talált meg engem. Igaz hogy a hivatalos oldalon keresett (www.magyarbaptista.com), amely egy szép, régi, hagyományos(!) oldal(milyen szépen fogalmazok:) és ezért tovább tartott a kutatás, de végül eljutott ide a blogra és megtalált. Több mint 20 éve hogy nem beszéltünk, de mégis ott folytattuk ahol akkor abbahagytuk. Mivel most éppen itthon van és nem Barcelonában, ezért megbeszéltünk egy találkozót. Mivel ő sokkal többet tud rólam e blog révén, inkább nekem lesznek kérdéseim felé, nem is kevés. Hálás vagyok Istennek ezért az örömért amit ma szerzett nekem. És amenyiben lelkileg is szolgálhatok az én barátom felé az még nagyobb öröm lesz... Jó az Úr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...