2011. február 9., szerda

Szerda - Tirza

ma ment óvodába először ebben az évben. Több mint egy hónapig a nagymamájánál volt, majd vakáció és egy  krasznai kitérő késleltették ezt az időpontot, de aztán elérkezett az amit egyáltalán nem várt. Nem nagyon szeret román óvodába járni, de mivel engedelmes gyermek, ezért  ma reggel önként sétált be a jól ismert épületbe, amikor Margittán kiszállítottam az autóból.
Nekem ezen a napon itthon volt feladatom, ezért sehová nem mentem. Délután fél öttől a tinikkel foglalkoztam, mert holnap Tenkére mennénk néhányan evangelizációs szolgálatra.
 Este héttől bibliaóra volt ahol a prófétaság intézményéről ill. a próféciákról kellett bibliai tanítást adni a testvéreknek. Az összejövetel után vezetőségi értekezlet volt, amelyen a Nagyvárad-Betlehem gyülekezet ügye is napirendre került annak kapcsán hogy vállaljak e ügyintézői szolgálatot ott vagy sem. Végül a vezetőség úgy döntött hogy egyelőre egy 6 havi időtartam erejéig vállalják ezt a terhet velem együtt.
Még egyéb fontos kérdések is a megbeszélések tárgyát képezték, melyeket ugyancsak az Úr elé vittünk imában és ezért már fél tizenegy volt mire én is haza érkeztem... Szeretem a gyülekezetem és örülök a vezető testvéreimnek. Egyek vagyunk. A tudat mellett ez nagyon jó érzés. Ilyen egységes közösséget kívánok minden szolgatársamnak!

2 megjegyzés:

  1. Szeretném ha megírnád az e-mail címedet, hogy a meghívómat küldeni tudjam. hajnalzs65@t-online.hu (nem találtam sehol) hajnalimosoly.blog

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...