2011. február 12., szombat

Szombat - Erőgyűjtés

Egész nap itthon voltam és készültem a holnapi és a jövő heti szolgálatokra. Mivel én magam nem vagyok elég a felkészüléshez ezért van egy felhívásom, hozzád is testvérem, akit lehet hogy még nem is ismerlek. Légy egy rövid időre a munkatársam. Kérlek téged ha van erőd és időd akkor imádkozz értem és az igehallgatókért a következő alkalmakon:

Február:
13. Vasárnap de.          Nagyvárad-Betlehem igehirdetés, közgyűlés
                      du.          Bihar --evangelizáció
15. Kedd este               Magyarkéc(roma gyül.) --evangelizáció
16. Szerda 18.00          Zilah --evangelizáció
17. Csütörtök 19.00     Szilágypér --bibliaóra
18. Péntek  19.00         Lecsmér  --evangelizáció
19. Szombat 19.00       Szilágyperecsen  --evangelizáció
20. Vasárnap de.          Micske --igehirdetés, úrvacsora
                 du.15.30      Micske  --igehirdetés
              este  18.00      Érszőllős  --igehirdetés
23. Szerda                    Érszőllős --bibliaóra
24. Csütörtök 18.00     Hegyközújlak  --evangelizáció
25. Péntek                    Érselénd --evangelizáció
26. Szombat                 Monospetri --evangelizáció
27. Vasárnap de.         Magyarkéc(magyar gyül.)  --igehirdetés, úrvacsora
                  du.15.00     Szilágypér --igehirdetés, úrvacsora
               este 18.00      Asszonyvásár --evangelizáció

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...