2011. február 19., szombat

Péntek - Szökevények

"Éppen belegondoltam, hogy tulajdonképpen két szökevény van fenn a szószéken" Ezekkel a szavakkal fejezte ki érdeklődését felém Pardi Félix  szolgatársamnak az édesapja az esti összejövetel után. Ma este ugyanis Lecsméren hirdettem az evangéliumot az ApCsel. 12:1-11 alapján arról hogy van szabadulás a börtönből. Az illusztrációk sorában megemlítettem azt is, hogy amikor én illegálisan(1988-ban) elhagytam ezt az országot, akkor egy rövid időre ( néhány órára, amíg megítélték a menedékjogot) Magyarországon én is bilincsben voltam. Mivel Félix is hasonló módon szabadult ki innen az országból és ma este mindketten a szószéken voltunk, ezért gondolkodott úgy a Félix apja ahogy. Mindenesetre azt válaszoltam hogy mi valósággal szabadok vagyunk. Bárcsak jönnének minél többen ki a Sátán fogságából azok akik még raboskodnak! Ámen! Hogy ez megtörténjen, buzgón kell imádkozni a hívőknek, úgy amint Péterért is könyörögtek...
Gombos Miklós testvér és a fia Ottó voltak akik elkísértek(vittek) ma este Lecsmérre.
Mire hazajöttem már 11 is elmúlt, de a feleségem itthon volt apósom jóvoltából aki hazahozta... Áldja meg az Úr érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...