2011. február 17., csütörtök

Szerda - Zilah

Az este Zilahra mentem evangelizációs alkalomra. Híri Károly testvér adta ide az autóját, hogy eljussak oda. Mivel Lajos is evangelizáción volt Szilágyperecsenbe, ezért Elekes Sámuel testvérrel mentünk fel a szószékre. Az 1Sám.25:2-17, 23-24 volt az igehirdetésem alapja. Ebben beszéltem a 1.Fogyasztó emberről(Nábál), a 2.Felfuvalkodott emberről(Nábál), 3.Az ítélet alatt lévő emberről(Nábál) és a kegyelmet nyert emberről(Abigail). Nagy örömömre találkoztam valamikori osztálytársammal Kiss Tiborral is, aki egész családájával eljött az evangelizációra. Az alkalom után vacsorára Elekes Sámuel testvérékhez voltam hivatalos. Onnan a szeretetteljes vendéglátás után fél tizenkettő körül hazaindultam. Éjfél után haza is érkeztem Isten kegyelméből.
Az esti alkalom itt nézhető vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...