2011. február 5., szombat

Szombat - MI volt tegnap?

Reggel nyolckor már itt volt Híri Zoli, akinek megígértem hogy elmegyek vele Varsándra. Miután megtartottuk az áhítatot elindultunk a majd 200 km-es útra. Egy traktorra illeszthető műtrágyszóró eszközt kellett onnan elhozni. Az én testvéremnek azért esett rám a választása ebben a fuvarban mivel az autóm ideális szállító eszköznek bizonyult erre a célra. Jót beszélgettünk és haldtunk abban a néhány órában amíg együtt voltunk. Délután 3 után érkeztem haza és rövid itthon tartózkodás után indultam is Nagyvárad-Betlehem gyülekezetbe ahol este 6-tól a gyülekezet szolgálattevőivel volt közös alkalmunk. Elég szép számban(20 egynéhányan) gyültünk össze. Mivel elég nehéz helyzetben van az a gyülekezet, ezért az együttlétünk eléggé elnyúlott(éjfél körülig), de közös  imádsággal zártuk az alkalmat és indulhattam is haza. Hajnali fél kettőt mutatott az óra mire haza érkeztem. Hála az Úrnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...