2011. február 6., vasárnap

Szombat este - Kalotaszentkirály

volt a célállomás amikor délután fél négykor elindultunk Érszőllősről. Ott volt evangelizációs szolgálatom, melyre a tinik is elkísértek. Már fél hétre odaértünk és így a kezdés előtt is eltudtam beszélgetni néhány testvérrel. Kilenc évvel ezelőtt voltam ott utoljára. Akkor azért mert éppen lelkipásztornak hívott az a körzet. Ha emberi számításokon és a kedvemen múlt volna akkor oda költötünk volna, de az Úr akkor másképp döntött. Az ottani testvérek Bonczidai Jánossal az élen viszont a szívembe vésődtek és így csupa öröm volt ma este velük lenni. Miután Oláh Lajos szogatársam igével köszötötte az egybegyűlteket, a tinik énekkel és bizonyságtételekkel szolgáltak, majd én következtem az igehirdetéssel.


A Mk. 2:1-12-ből hirdettem az evangéliumot, hogy Jézus ma is bűnbocsánatot akar adni. Nagyon figyelmes volt a hallgatóság és jó volt tapasztalni az igére adott reaciókat. Áldott legyen az Úr neve!
Vendéglátóink nagyon gazdag vacsorával bizonyították testvéri szeretetüket és annak is örültem hogy az érszőllősiek és a helyiek között jó kapcsolat alakult.


Fél tizenegy után indultunk haza és röviddel hajnali egy után az Úr kegyelméből haza is érkeztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...