2011. február 24., csütörtök

Szerda-Csütörtök

Az Úr kegyelméből mára már mondhatni egészen meggyógyultam, mert az a rekedtség is elmúlt ami a tegnap este még eléggé zavart a szolgálatban. Szerda este ugyanis itthon szolgáltam a bibliaórán. Ma délután három órakor pedig ifj. és id. Híri János testvérekkel Hegyközújlakra mentünk, ahol evangelizációs szolgálat várt rám. Ez a gyülekezet a Nagyvárad-Betlehem gyülekezet leánygyülekezete. Ebben a gyülekezetben még soha nem voltam, ezért kíváncsi voltam arra hogy hová is megyek. Egy kis baptista közösség(5 tagja van) él abban a 374 házat számláló faluban, melynek lakossága jórészt idősekből és hétvégi lakókból áll. Az imaházat 1986-ban Pócsik testvér(jelenleg Kiskapuson él) tulajdonképpen egyedül építette és mind a mai napig otthont biztosít a hívőknek. A tavaly 3-an merítkeztek be és az addigi két tagú(Nagy János és felesége) közösség így 5 tagúra növekedett. A ma esti evangelizációra is többen eljöttek a faluból mind a férfiak mind a nők részéről és egy férfi jelezte is hogy jönni a kar az Úr Jézushoz kegyelmet kérni. Imádkoztunk és fogunk érte. Este hatkor kezdődött az alkalom, de kilenc óra volt mire sűrű hóesésben hazaindultunk. Az Úr megsegített és tizenegy körül már itthon is voltam.
Baptista imaház Hegyközújlakon
ifj.Híri János testvér bizonyságtétele

Még volt egy fontos momentuma a napnak. Délután Nagyváradon meglátogattam Szabó Imre testvért Nagyváradon az autószerelő műhelyében, hogy megnézzem azt az autót amit az Úr szerzett nekem. Hálás vagyok az Úrnak mindazokért a testvérekért határon innen és túl akik  tudva, hogy autó nélkül maradtam igyekeztek segíteni. Annyira megbeszélték és megszervezték az egészet hogy nekem csak el kellett fogadnom azt a megoldást amit kínáltak. Addig is amíg megjavíttatom a buszt(motorcsere szükséges) egy Opel Astra-G autót(9 éves) vettek, hogy legyen mivel járjak.

 Ezt az autót néztem meg ma délután, hogy legyen miért hálát adjak mielőtt használatba venném. Az Úr tudja hogy mikor mire van szüksége az Ő szolgájának a munka végzéséhez és gondoskodik. Igaz eddig sem éreztem tragédiának azt, hogy nincs autó és a testvérek vittek ide-oda, sőt. Ennek is csak a jó oldalát tapasztaltam... "Azoknak akik Istent szeretik minden a javukra van..." Róm.8:28

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...