2009. január 6., kedd

Kedd - Magyarkécz

A mai napról még idejében sikerült átiratkozni egy jövő heti vizsgaidőpontra kommunikációs elméletből, mert az elmúlt hétvégén nem volt időm készülni. Azonban erre a hétvégére is maradt még két vizsgám. Pénteken "Régi magyar művelődéstörténet"-ből míg szombaton "Filozófiatörténet"-ből megyek vizsgázni, ha az Úr éltet és úgy akarja. Ezért eléggé leterhelt vagyok mostanság, de nem annyira vészes... Nem félek attól hogy nem sikerülnek a vizsgák(az Úr kegyelmes), de mint lelkipásztornak aki jó példát kell mutasson és eléggé kakukktojás is vagyok a többiek között, nem mindegy hogy 2-es(elégséges) vagy 4-es(jó) 5-ös(jeles) eredményt érek el. Eddig hála az Úrnak egy négyes(pszichológia) és három ötös(szociológia, médiaelmélet, tömegkommunikáció) van az indexemben, de még van öt vizsga hátra... Azért imádkozom hogy amit eddig elolvastam, megtanultam azt tudjam jól visszaadni és amit még nem tudok, azt a vizsgáig tanuljam meg. Ebben a dologban kérlek titeket is hogy segítsetek imádsággal!
Ma este Kéczben voltam 6 órától a magyaroknál, 7 órától pedig a cigányoknál és az üdvösségünkért adtunk hálát először, majd megtéretlen rokonaink, szeretteink üdvösségéért könyörögtünk.
Ma este a kéczi roma gyülekezetben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...