2009. január 14., szerda

Szerda - Hazaérkeztem

Tegnap és ma Debrecenben voltam, hogy számot adjak arról a tudásról mely bennem van kommunikációelméletből és gazdaságtörténetből. A tegnapi vizsga volt a rázósabb, mert sajnos kevés időm volt rá felkészülni és a korábban vizsgázók szerint is elég mélyrehatóan vizsgálták az ismeretet. Bennem pedig "rész szerint volt", de mégis elég volt egy közepes(3) érdemjegyre amiért nagyon hálás vagyok az Úrnak és köszönöm mindazoknak akik imádkoztak értem!!! A mai vizsgától már nem tartottam annyira mert gazdaságtörténetből több volt a tárgyi tudásom mint a tegnapi tantárgyból. "A Nyugat-Európai ipari forradalom következményeinek bemutatása Nagy-Britannián keresztül"(első tétel) és az "Ipari fejlődés sajátosságai az Osztrák-Magyar monarchiában a hosszú 19. században"(második tétel). ezeket a tételeket kellett kidolgozni és esszé formában előadni. Írtam kb. vagy négy oldalt és majd meglátjuk hogy mire lesz elég... Nyugodt vagyok. Még szombatra van egy vizsgám(Filmelmélet) és ha azon túl leszek, akkor még nyugodtabb leszek...
Miután végeztem a délelőtti vizsgán, már indultam is haza és az Úr kegyelméből dél körül már itthon is voltam.
Este a bibliaórán a Máté ev.5:1-16 alapján a "Boldogság titka" volt a tanulmányunk tárgya. A tanítás után jó volt hallgatni az azt alátámasztó bizonyságtételeket.
Fél kilencre az alkotmányozó bizottsággal(dr.Kovács József, Dr.Giorgiov Adrián, Borzási István, Gergely István és én) egy skype konferenciát beszéltünk meg, de sajnos nekem ez nem jött össze pedig nagyon szerettem volna.Egyszerűen nem működött a hálózaton az adatforgalom. Az Orange van nagyon leterhelve vagy a rossz légköri viszonyok miatt állt elő ez a hiba, nem tudom de nagyon kellemetlen volt. Nem először fordul ez elő. Sőt sokszor még a hangszolgáltatás is akadozik... Na de hát mit is várjon egy kis falusi lelkipásztor, elégedjen meg azzal hogy részesül abból ami a konzum tömegeknek nem adatik meg. Tiszta levegő, egyszerű emberek, biztos megélhetés, gázmentes melegedés:) stb. stb. Mégis csak jó nekem!!! Dicsőség Istennek!
Az így felszabadult időt lelkigondozói beszélgetésre fordítottam és azt is megtapasztaltam hogy semmi sincs véletlenül, mert az én testvéremnek pontosan arra volt szüksége amit együtt kértünk az Úrtól és Ő meg is adta... Áldassék az Ő neve!

Most hogy az írás végére értem megcsörrent a telefon és Steiner István testvér volt a vonal túlsó végén Kaliforniából. Talán többen vannak akik ismerik ezért most nem mutatom be, de annyit elmondhatok róla hogy ha az Úr megtartja áprilisban lesz 80 éves és igen sokat tett azért hogy az erdélyi magyar misszió fejlődésnek induljon(A Hargita Tábor rendszeres és bőkezű támogatója, gyülekezetplántáláshoz anyagi források biztosítása stb.stb.). Jelenleg igen nehéz helyzetben van mert lehet hogy műteni kell. A 4. és 5. csigolya közül elkopott a porc és rettenetes fájdalmai vannak. Aki ismeri és szereti kérem hogy imádkozzon érte. Igaz ő azt mondta hogy még az orvosok szerint is"ebben a korban már illik meghalni", de mégis csak az Úr dönti el hogy kinek mennyit ad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...