2009. január 18., vasárnap

Vasárnap - Választások(k)...

Mivel ma a 3. vasárnap volt ebben a hónapban ezért reggel Kécz felé vettem az irányt. Délelőtt 10 órától a magyaroknál voltam, ahol úrvacsorára is sor került. Az összejövetel végén újságolták el a testvérek, hogy a reformátusoknál a februári imahét valamelyik estéjén Mike Sámuel lesz a vendég igehirdető. Hogy melyik este én nem tudom, de örülök neki hogy ott lesz még ha nem is hozzánk jön, csak hívja az embereket a megtérésre!!! Ne csak a cigányok térjenek meg Kéczben hanem a "jó" magyar reformátusok is!!!
12-től a cigány gyülekezetbe mentem, mert ott pedig a délelőtti összejövetel után tartottuk a rendes évi közgyűlésünket. Ez alkalommal pedig vezetőséget is választottunk. 10 éves már a cigány gyülekezet és mostanra már megértek egyesek arra hogy vezetőkké váljanak. Jelenleg 44 tagja van a gyülekezetnek, de 8-an fenyíték alatt vannak, ami azt jelenti hogy 36 személy választhatott ma, de csak 34-en voltak jelen. Azok a felnőttek akik 10 évvel ezelőtt még sem írni sem olvasni nem tudtak, most gond nélkül írták a lapokra annak a 3 személynek a nevét a 12-ből(ennyi szolgálattevő van) van akire szavazni akartak. Mielőtt a szavazásra került a sor imádkoztunk hogy a meglássuk azokat akiket az Úr is a gyülekezet élén akar látni. A szaváz után nagy izgalommal várták az atyafiak az eredményt és olyan is volt akit sokkolt az hogy nem ő lett a vezető -pedig nagyon szeretett volna lenni- de a nagy többség örvendezett és hálát adott a vezetőkért, akik ezután nagyobb terhet és felelősséget fognak viselni mint eddig, amikor csak magukért és családjukért feleltek... Fél 3-ra lett vége a tanácskozásnak és abban egyeztünk meg hogy fél négyre megyünk vissza a délutáni alkalomra, mert egy óra alatt meg lehet ebédelni...
Én ebéd helyett meglátogattam Dajka Piroska testvérnőt(a fia Zilahon a pengetős zenekar vezetője) és úrvacsorát vittem neki, mert már nagyon gyengén van...
Fél négytől 5.ig voltunk együtt a gyülekezetben, majd utána a frissen megválasztott vezetőkkel tartottunk egy rövid megbeszélést az előttünk álló teendőkről...
E miatt itthonról el is késtem egy kicsit, mert már megkezdték az alkalmat a testvérek, de hála az Úrnak be tudtam kapcsolódni és az üzenetet ami a szívemben volt elmondhattam... Az Úr é mindenért a dicsőség!
Hosszú volt a mai nap, de nem unalmas............ Szeretem az Urat és a feleségem is szeret engem... itthon látni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...