2009. január 7., szerda

Szerda

Ma ismét megéreztem hogy hol van a jobb vesém... Nem mondom hogy fájt, csak annyi történt hogy kezdtem érezni és ez már azt jelenti a bölcsek szerint, hogy növök bele az időbe.
Nagyon örültem annak hogy a korábbi szolgálati helyünkről itt a neten is megtalált minket a Demeter család. Velük még akkor ismerkedtünk meg amikor Homoródszentmártonban laktunk és egészen biztos hogy nem volt véletlen az hogy közel kerültünk hozzájuk(a feleségek ismerkedtek meg először), mert én tudom hogy őket az Úr ránk bízta, azért hogy Őt bemutassuk és megismertessük velük. Sokat imádkoztunk értük és velük is és hiszem hogy nem hiába... Sokáig nem találkoztunk velük, mert külföldön dolgoz(t)nak de most sikerült felvenni ismét a fonalat. Hála az Úrnak!!!
Ma este itthon voltam a gyülekezetben és a családokért imádkoztunk az imaheti program keretében. Gyermekeinket, szüleinket, testvéreinket vittük az Úr elé és kértük hogy őrizzen meg minket egymásnak és használjon minket együtt az Ő munkájában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...